Skonsolidowane przychody ze sprzedaży za styczeń 2013 wyniosły 68,7 mln PLN i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 3,6%. Przychody ze sprzedaży detalicznej za styczeń wyniosły 64,6 mln PLN i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 8,8%.
Grupa kieruje swoje produkty do szerokiego grona odbiorców, począwszy od wymagających klientów modnych butików, poprzez klientów ze środkowego segmentu rynku, dla których stosunek jakość-cena gra podstawową rolę, aż po nieco mniej zamożnych klientów, poszukujących obuwia o przyzwoitej jakości w umiarkowanej cenie.
Grupa CCC jest również jednym z największych producentów obuwia w Polsce. Według stanu na dzień 30 września 2012 roku, sieć sprzedaży Grupy CCC obejmowała 713 placówek, na co składało się: 362 salony firmowe CCC w kraju, w tym: 34 agencyjne, 57 salonów CCC w Republice Czeskiej, 7 salonów CCC w Republice Słowackiej, 30 salonów Lasocki, 5 butików Quazi, 186 sklepów własnych Boti, 19 salonów franczyzowych CCC, w tym: 5 salonów franczyzowych CCC w Rosji, 2 salony CCC na Łotwie, 3 salony CCC w Rumunii oraz 1 salon CCC w Kazachstanie oraz 46 sklepów franczyzowych Boti.
Zobacz sklepy CCC w galeriach handlowych
Zobacz kolekcje marki CCC
Tagi: