W salonie o powierzchni 800 mkw., zlokalizowanym w galerii handlowej można zapoznać się z kolekcją zimową i wiosenną. Część asortymentu objęta jest w ramach końcówki wyprzedaży 80-procentowym rabatem.
Carry, licząca dziś około 100 sklepów w całym kraju znana jest od wielu lat jako sieć otwarta na klientów o różnych gustach, wybierających ubrania na każdą okazję, z ogromną ofertą dla ludzi młodych. Atutem sieci jest niewątpliwie to, że można się tu ubrać kompletnie - od ciepłej kurtki, czy płaszcza po spodnie, koszulę i obuwie. A wszystkie te elementy stroju doskonale do siebie pasują i można je kupić w bardzo dobrej cenie. Kolekcja zimowa koncentruje się na klasycznych wzorach, połączonych z nieco wyraźniejszym akcentem, charakterystycznym dla lat 80-tych i 90-tych, czyli skórą. Skórzane wstawki obecne są w grubych swetrach, blezerach, bluzach i sukienkach. W ramach kolekcji wiosennej-letniej Carry proponuje z kolei między innymi kolorowe rurki, bermudy ze spranego denimu, asymetryczne i dresowe spódnice, luźne i wygodne spodnie we wzory oraz ubrania dla dzieci. Projektanci Carry dbają o klientów stawiających na luz i zabawę modą oraz tych, którzy chcą połączyć bezpieczną klasykę z casualowym stylem. Bardzo ważny jest również dobór tkanin, które w przypadku takich kolekcji muszą być naturalne i przyjemne w noszeniu.
- Carry zdecydował się otworzyć w naszym centrum jeden ze swoich większych sklepów w Polsce. To dla nas zaszczyt, bowiem marka ta należy do najpopularniejszych w Polsce. Poza tym jest to najemca, który w sposób znaczący uzupełni ofertę modową w Europie Centralnej. Dołączył właśnie do obecnych już w centrum marek, oferujących odzież damską i męską dla ludzi młodych, jak Bershka, Reserved, H&M, czy Cubus - mówi Robert Gietko, Leasing Director w spółce Helical Poland, która jest deweloperem Europy Centralnej.
Tagi: