W zielonogórskim Focus Mall niebawem zajdą koleje zmiany. Jeszcze w tym roku centrum handlowe zyska nowego operatora spożywczego. Do grona najemców galerii dołączy ceniona francuska marka - Carrefour.
Galeria Focus Mall Zielona Góra podpisała umowę z Carrefour Polska. Supermarket zastąpi dotychczasowego operatora, którym były Delikatesy Alma. Sklep zajmie powierzchnię 1483 metrów kwadratowych i przyjmie pierwszych klientów w IV kwartale br.
Supermarket Carrefour w Focus Mall będzie pierwszym w mieście sklepem zrealizowanym w nowoczesnym koncepcie, który wdrożyliśmy w połowie ubiegłego roku. Wierzę, że odpowie on na rosnące oczekiwania konsumentów, dostarczając im bogatą ofertę produktów i zapewniając doświadczenia zakupowe na najwyższym poziomie
– mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.
Sklep wyróżni się nowoczesnym designem i rozbudowaną ofertą produktów delikatesowych. Do dyspozycji klientów będą między innymi wypiekane na miejscu pieczywo, produkty z własnej wędzarni, asortyment od lokalnych producentów czy szeroka gama artykułów bio.
Nowy najemca wzbogaci ofertę zielonogórskiego centrum handlowego, na którą obecnie składa się ponad 110 sklepów takich marek, jak Media Markt, Bershka, Reserved czy Douglas.
– Jestem przekonana, że supermarket nie tylko znakomicie uzupełnieni ofertę Focus Mall w Zielonej Górze, lecz będzie także silnym magnesem przyciągającym klientów do naszej galerii. Wierzymy, że oferta Carrefour Polska doskonale wpisze się w potrzeby lokalnego rynku – mówi Joanna Klimaszewska, Retail Asset Manager z firmy Rockcastle Poland.