Carrefour wzbogaca ofertę książek w swoich sklepach. Jako pierwsza sieć handlowa w Polsce, firma zaproponowała swoim klientom publikację dla dzieci, która łączy w sobie elementy edukacji i zabawy z nowatorskim narzędziem marketingowym. Wprowadzenie do sprzedaży nowego album zbiegło się również w czasie z poszerzeniem oferty literatury francuskiej w największych hipermarketach.
Carrefour kontynuuje inwestycje w rozbudowę oferty produktów spożywczych i przemysłowych. Do szerokiej gamy produktów non-food, dołączyło właśnie blisko 100 najpopularniejszych tytułów literatury francuskiej, a także nowy kolekcjonerski album przyrodniczy, pt. „Twoja przygoda z polską przyrodą”, który powstał, m.in. we współpracy Carrefour z ekspertami z dziedziny hydrobiologii Uniwersytetu Warszawskiego.
-
Celem Carrefour jest zapewnienie klientom najbardziej różnorodnej i bogatej oferty produktów na rynku – mówi Robert Noceń, dyrektor Carrefour Polska ds. Eksploatacji Hipermarketów. -
Dlatego dynamicznie rozbudowujemy asortyment w naszych sklepach, a także wprowadzamy kolejne innowacyjne formy promocji, które zawsze były wizytówką Carrefour – dodaje.
W największych sklepach Carrefour wraz z początkiem kwietnia pojawiło się blisko 100 nowych tytułów literatury francuskiej, w tym bestsellery beletrystyki, książki kucharskie oraz szeroka gama książek dla dzieci. Na liście nowości znaleźli się tacy autorzy jak Patrick Modiano, Eric-Emmanuel Schmitt czy Milan Kundera – laureaci prestiżowych wyróżnień: Nagrody Nobla, Nagrody Goncourtai czy Nagrody Jerozolimskiej. Wśród tytułów kulinarnych na szczególną uwagę zasługują, m.in. książki kucharskie autorstwa znanej francuskiej gwiazdy młodego pokolenia - Rachel Khoo.
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Spółka jest również właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz kilkudziesięciu stacji paliw.
Tagi: