Carrefour Polska zawarł nie tylko umów szereg nowych umów najmu na łączną powierzchnię prawie 20 000 GLA, ale również przedłużył kolejne umowy na łączną powierzchnię 19 000 mkw. GLA, co dowodzi jak dużym zaufaniem cieszą się obiekty Carrefour na rynku handlowy.
- Centra handlowe Carrefour mają nie tylko bardzo dobre lokalizacje, ale przede wszystkim stabilny zestaw najemców oraz lojalną grupę klientów, która systematycznie dokonuje w nich zakupów. To sprawia, że są one atrakcyjne zarówno dla marek, które prowadzą już w nich działalność,jak równieżsą doskonała referencją dla sieci, które strategię planują swoją ekspansję i poszukują sprawdzonych obiektów– zauważa Ronan Martin v-ce prezes Carrefour Polska.
Obecnie w centrach handlowych Carrefour obecni są przedstawiciele takich marek, jak LPP, Media Expert, Decathlon, Carry, Tekko, Hebe , Rossmann, CCC, Komfort, Abra, Deichamnn, Avans, Szachownica, Magic Fun Centrum Zabaw, Pepco, Aquel Zoo, Rossmann, Apart, Alior Bank, Max Animal, Leopardus, HDS, Textil Market i wielu innych.
Tagi: