Carrefour Polska intensywnie rozwija sieć posiadanych centrów handlowych, zarówno pod względem ich modernizacji, rozbudowy oraz częściowej lub całkowitej rekomercjalizacji. W obecnej chwili prowadzone są intensywne działania rekomercjalizacyjne w kilkunastu obiektach Carrefour. Mają one na celu poszerzenie bieżącej oferty centrum , a także „odmłodzenie” jego wizerunku na lokalnym rynku.
Carrefour Polska sfinalizował w ciągu pierwszego półrocza bieżącego roku 57 umów najmu na łączną powierzchnią 7 593 mkw. GLA. Umowy zostały zawarte m.in. z takimi firmami jak: Decathlon XS, który swój salon o powierzchni 1000 mkw. otworzył w Galerii AKS w Chorzowie; z siecią drogerii Hebe, która w centrum handlowym Galeria Gryf zajęła salon o powierzchni 448 mkw., natomiast w Galerii Śląskiej w Rybniku objęła powierzchnię 343 mkw., jak również z firmą Triumph, która wzbogaci ofertę handlową centrum handlowego Morena.
Carrefour Polska sfinalizował również umowę z polską firmą odzieżową Szachownica, którą uruchomi 4 salony w centrach handlowych Carrefour: Galeria Gryf (450 mkw.) Galeria Kalisz (270 mkw.), Galeria AKS ( 303 mkw.) oraz Piekary (293 mkw.) w Legnicy oraz kolejną z siecią Coccodrillo, która dołączyła do grona najemców w Galerii Słowiańskiej (60 mkw.) w Zgorzelcu. W centrum handlowym Morena oraz w Galerii Grudziądzkiej pojawią się salony polskiej marki ITALIAN FASHION, która zajmie odpowiednio powierzchnię 61 mkw. i 70 mkw.
Carrefour Polska zawarł również umowę z australijską firmą Diva, oferującą szeroki wachlarz biżuterii dla młodych klientów, jak również z Alior Bank Express oraz Pepco. Wszystkie te marki wzbogacą ofertę m.in. centrum handlowego Zielone Wzgórze w Białymstoku.
-
Centra handlowe Carrefour ze względu na swoją lokalizację oraz ugruntowaną pozycję rynkową, cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony najemców, którzy w obecnych czasach szukają sprawdzonych obiektów handlowych, gwarantujących im wysoką odwiedzalność. Podpisane ostatnio umowy najmu z firmami o stabilnej pozycji rynkowej, są najlepszą rekomendacją dla posiadanych przez nas obiektów – podsumowuje Ewa Karska, dyrektor działu galerii handlowych w Carrefour Polska.
Zobacz sklepy Carrefour w centrach handlowych
Tagi: