Sport oraz moda coraz częściej idą w parze. Poza wygodą i funkcjonalnością, liczy się również dobry design, który przekłada się na komfortowe samopoczucie podczas zajęć fitness, biegania czy jazdy na rowerze. Odzież Cardio Bunny i Femi Stories jest skierowana do kobiet aktywnych, które lubią dobrze wyglądać. W centrum zainteresowania 4Faces znajduje się natomiast człowiek i jego rozwój sportowy. Komplementarne filozofie znalazły odzwierciedlenie w pierwszym multibrandowym salonie marki w Warszawie.
Główną inspiracją kolekcji Wild Birds były piękne, kolorowe, rajskie ptaki. Ich charakter i natura kojarzą się z wolnością, siłą i niezależnością, a właśnie taka jest kobieta Cardio Bunny. Wszystkie tkaniny wykorzystane w kolekcji Wild Birds zostały stworzone i połączone w taki sposób, aby dawać największy komfort i swobodę podczas ruchów. Zostały zastosowane nie tylko termoaktywne dzianiny, ale również płaskie szwy. Ponadto, pierwszy warszawski salon 4Faces w Galerii Północnej jest zarazem debiutem Cardio Bunny w centrum handlowym.
Femi Stories od początku istnienia stawia na najwyższą jakość oraz niecodzienność prezentowanych kolekcji. Odzież marki cechuje się oryginalnymi krojami, modnymi wzorami i jest tworzona w stylu deskowym. Ubrania są produkowane z myślą o aktywnych, wesołych dziewczętach, pełnych energii oraz pasji. Femi Stories to nie tylko charakterystyczne printy i wyraziste kolory, tym bardziej że nowa kolekcja łączy w sobie dziewczęcość ze światem sportu.
- W naszym asortymencie znajduje się ponad 50 marek sportowych. Stawiamy na jakościową ekspozycję oraz dajemy profesjonalne wsparcie. Współpracujemy z tymi brandami, które wyznają podobne wartości do naszych. Ponadto, liczą się dla nas sportowy know-how, nowe technologie oraz unikalny design. Cardio Bunny i Femi Stories zdecydowanie spełniają te warunki, dlatego liczymy, że współpraca będzie korzystna dla każdej ze stron – powiedziała Paulina Paszczyk, dyrektor 4Faces.
- Dobór asortymentu jest bardzo starannie wyselekcjonowany. Współpracujemy z markami, które są dobrze znane konsumentom, jak chociażby 4F, Adidas czy Reebok, ale w salonie znajdziemy także marki, które są pewną nowością i wyróżniają nas na tle konkurencji ze względu na to, że nie są szeroko dostępne, czyli Cardio Bunny, Femi Stories lub Le Grand. Kierujemy naszą ofertę między innymi do biegaczy, osób, trenujących fitness, crossfit czy pływanie. Oferta rowerowa zmienia się zimą w narciarską, a w naszym salonie doskonale odnajdą się również fani outdooru – dodał Bartosz Kuciak, District Manager OTCF, właściciela marek sportowych 4Faces, 4F i Outhorn.
Najnowsze kolekcje Cardio Bunny i Femi Stories są dostępne w nowym, multibrandowym salonie 4Faces w Warszawie. Na blisko 1000 mkw. powierzchni powstał unikalny koncept sportowy, promujący aktywny styl życia w takich obszarach, jak trening, bieganie, pływanie, turystyka, sporty zimowe oraz rowery. Głównym atutem marki jest strefa Body Center, gdzie można uzyskać porady dietetyka klinicznego oraz trenera personalnego, którzy dopasują optymalne parametry treningowe do możliwości organizmu.