–
W kampanie camel active zawsze są wpisane historie podróżników, którzy przemierzają bezdroża świata, odkrywając inne kultury. Odwiedzane kraje to np. Boliwia, Mongolia, czy Malawi. Wrażenia i inspiracje płynące z tych podróży zostały oddane przez nowy wystrój sklepów. Osiągnięto to, dzięki zastosowaniu odpowiednich modułów ekspozycji towaru i materiałów – mówi dyrektor działu sprzedaży detalicznej camel active, Mark Schäfer.
W ścisłej współpracy z konsultantami firmy Hachmeister & Partner zostały zdefiniowane formaty przestrzeni produktowej i opracowane moduły ekspozycyjne w oparciu o visual merchandising, który umożliwia pomieszczenie większej liczby artykułów bez uszczerbku dla "odczucia stylu życia". Umeblowanie, nawigacja po produktach oraz visual merchandising są wzajemnie powiązane. –
To tłumaczy dlaczego nowy koncept „Roadside” to znacznie więcej niż tylko nowa odsłona layoutu przestrzeni sprzedażowej camel active - podsumowuje Mark Schäfer.
Celem nowego visual merchandisingu jest wprowadzenie do sklepów ducha przygody, podróżniczego stylu życia, a także emocji. W świat marki będą wprowadzały konsumentów na przykład motywy kampanii na tylnych ścianach ekspozytorów, które oddziałują przy okazji na percepcję odległości. Co więcej, punkty sprzedaży zostaną wyposażone w moduł wystawowy z wyświetlaczem „Roadside TV”, na którym będą pokazywane relacje z podróży. Dzięki temu, klienci mogą obejrzeć najnowszy film wizerunkowy camel active bezpośrednio na terenie sklepu.
Tagi: