9 maja mija 5 lat od otwarcia Infokiosku w Galerii Askana. To wspólny projekt Galerii Askana oraz Fundacji „Ad Rem” integrujący różne płaszczyzny życia: kulturę, muzykę, sport i nie tylko. Partnerami uczestniczącymi w tej inicjatywie są: Filharmonia Gorzowska, Miejskie Centrum Kultury, Teatr im. Juliusza Osterwy w Gorzowie, lokalne kluby sportowe a także Miasto Gorzów oraz firmy i instytucje organizujące wydarzenia kulturalne na terenie Gorzowa. Do partnerów dołączyła również lokalna marka WILD WEST oferująca atrakcyjne, oryginalne, gustowne i dobrej jakości gadżety miejskie oraz Majaland Kownaty nawiązujący tematycznie do bajki o pszczółce Mai. Nie brakuje współpracy z lokalnymi coachami i trenerami, jak Adriana Szklarz, których najnowsze książki również można nabyć w Infokiosku.
Infokiosk doskonale wpisał się w potrzeby mieszkańców naszego miasta, którzy docenili jego lokalizację i szeroką ofertę. Cieszy nas, że stał się ważnym punktem na mapie miasta i gromadzi coraz szersze grono partnerów
- podkreśla Anna Sip, Manager marketingu Galerii Askana.
Przypomnijmy, że Infokiosk to projekt, który wyszedł naprzeciw potrzebom mieszkańców Gorzowa i regionu, ułatwiając dostęp do szerokiej oferty proponowanej przez instytucje działające w mieście, jak i samo miasto. Jest to wspólne i długofalowe działanie Fundacji „Ad Rem” i Galerii Askana, które współpracują ze sobą już od kilku lat, wspierając tym samym lokalną społeczność i podkreślając gorzowski charakter zarówno Galerii, jak i Fundacji. Infokiosk znajduje się w Punkcie Obsługi Klienta Galerii Askana na parterze i jest czynny w godzinach otwarcia Galerii Askana, co niewątpliwie jest ogromnym atutem tego miejsca.
Galerią Askana w Gorzowie Wielkopolskim zarządza CREAM.