"Priorytetem naszych Klientów podczas zakupów jest poczucie komfortu. Czasem jednak chcą być również zaskakiwani" - naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi sklep C&A w Krakowie, który świętując swoje ponowne otwarcie prezentuje całkowicie nową koncepcję sklepu.
Zachęcające witryny, innowacyjna i inspirująca ekspozycja, nowa koncepcja zagospodarowania przestrzeni oraz wyszukany system oświetlenia zapewniają nowe doświadczenie zakupowe. Nowoczesna koncepcja sklepu, po raz pierwszy przetestowana w programie pilotażowym na początku 2016 r. w belgijskim Wijnegem oraz z sukcesem wprowadzona w kolejnych siedmiu lokalizacjach w Belgii i Niemczech, przemawia do klientów ze względu na otwartą formę, atrakcyjną prezentację produktów oraz zindywidualizowane świadczenie usług.
Intuicyjny system prowadzenia klienta jest jednym z najbardziej zasadniczych elementów nowej koncepcji. Nawigacja klientów: od modowej ekspozycji na manekinach w przestrzeni przy wejściu do innych kluczowych punktów, takich jak nowo zaprojektowane przymierzalnie, kluczowe działy z ubraniami z linii Dżins, Basics czy Bielizna aż do linii kas. Nowa koncepcja oświetlenia, która nie tylko sprawi, że produkty będą efektowniej wyeksponowane, ale również pomoże oszczędzać energię dzięki innowacyjnej technologii LED.
Działy z ubraniami z linii Dżins, Basics, Bielizna i Dział Dziecięcy skorzystają na nowej koncepcji sklepu i będą wyróżniały się na tle innych działów dzięki efektywnemu usytuowaniu, które sprawia, że są one bardziej widoczne niż poprzednio. Zindywidualizowane wystawy, manekiny i przewodniki po rozmiarach dostarczają klientowi informacji i porad, dzięki którym znajdzie dżinsy w idealnymi rozmiarze i poszukiwanym kroju. Specjalne oświetlenie tworzy w tych działach wyjątkową i zachęcającą atmosferę.