Spółka Bytom, producent i detalista odzieży męskiej, zanotowała wzrost sprzedaży detalicznej oraz hurtowej w lutym. Wzrosła również marża detaliczna, która w porównaniu do tego samego miesiąca roku poprzedniego zwiększyła się o prawie 30%.
Łącznie sprzedaż detaliczna i hurtowa spółki Bytom od stycznia do lutego 2015 r. wyniosła 16,44 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 30% w porównaniu z wynikiem z 2014 r., który ukształtował się na poziomie 12,67 mln zł. Tylko w lutym br. spółka osiągnęła łącznie 7,51 mln zł przychodów ze sprzedaży i tym samym odnotowała wzrost sprzedaży o 17% w stosunku do analogicznego miesiąca sprzed roku.
W raportowanym okresie wzrosła również szacunkowa wartość marży detalicznej brutto, która ukształtowała się na poziomie 3,19 mln zł.
Powyższe dane, tj. zrealizowana sprzedaż oraz marża w lutym 2015 r. oraz lutym 2014 r., nie zawierają przychodów ze sprzedaży materiałów do produkcji podwykonawcom, które realizowane są na minimalnej marży.
Tagi: