„Budujemy” nowy świat shoppingu - nowa kampania reklamowa Poznań City Center. Duży, kolorowy, fantastyczny but, który skupia uwagę ludzi i jego baśniowe otoczenie – to nowy motyw pierwszej odsłony kampanii, mającej promować powstawanie w Poznaniu nowego centrum handlowego – Poznań City Center, które będzie częścią budowanego właśnie zintegrowanego centrum komunikacyjnego.
Agencja zajmująca się kampanią swoją kreacją sugeruje, że budowany właśnie kompleks nie będzie kolejną, zwykłą galerią handlową na mapie Poznania. Nowe centrum handlowe właśnie powstaje. Stąd hasło całej kampanii: „Budujemy”. Budują się sklepy, oferta restauracyjna, parkingi. Agencja postanowiła pokazać to w kolejno ujawnianych odsłonach, dzięki czemu mieszkańcy Poznania sukcesywnie poznają powstającą dla nich ofertę, a kampania towarzyszyć im będzie długie miesiące. Pierwsza odsłona miała już swój debiut – to owy bajkowy but, symbolizujący powstające powierzchnie handlowe. Zagościł na citylightach i jako duże nośniki na samym centrum. Obsługą działań interaktywnych, związanych z nowa kampanią zajmuje się Wide Open, a produkcją materiałów – Simplicity. Kolejne odsłony kampanii „Budujemy” – już wkrótce.
Firmą zajmującą się nową kampanią reklamową jest GPD Advertising. Swoimi kreacjami ma na celu wprowadzenie nowego obiektu na rynek. Ale nie ograniczy się do kampanii informacyjnej, prowadzonej w okresie letnim. Jesienią GPD zaproponuje kreację podkreślającą też wielkie otwarcie. Oprócz standardowo wykorzystywanych mediów zaplanowane są działania ambientowe, które będą sporą niespodzianką dla mieszkańców miasta.
Zobacz pozostałe informacje o centrach handlowych w budowie
Tagi: