Marka H&M ogłosiła, że brytyjska piosenkarka oraz zdobywczyni Grammy Award - Foxes, będzie twarzą nowej jesiennej kampanii sieci.
Reklama promująca kampanię, była kręcona w Los Angeles, Foxes prezentuje w niej mieszankę modnych w sezonie elementów: bluzy, kurtki, kolorowe koszulki, mini spódniczki oraz dżinsy. Kolekcja będzie dostępna od połowy lipca w wybranych sklepach H&M na całym świecie, jak również w Internecie.
-
Kręcenie reklamy dla H&M, to była świetna zabawa. Odzież ma charakter, co dużo znaczy, naprawdę można bawić się wyglądem i najlepsze jest to, że nadal czuję się sobą - mówi Foxes.
Kampania to zabawny mix, który pozwala na eksperymentowanie z indywidualnym stylem, zwykły top w kolorze musztardowym z koronkami, długi czarny puszysty sweter bez rękawów, etniczne drukowane szorty mini. Do kompletu niezbędne są akcesoria jak kapelusze z szerokim rondem i masywne platformy.
-
Foxes ma doskonały styl i pasuje do najnowszej kampanii - jej wygląd jest inspirujący. To mieszanka zabawnych elementów, które mogą być noszone razem na tak wiele różnych sposobów - mówi Pernilla Wohlfahrt, kierownik projektu H&M.
Tagi: