Świąteczne Bony Upominkowe Pasażu Grunwaldzkiego, o wartości 50 i 100 zł, dostępne były przez cały grudzień ubiegłego roku. Tradycyjnie już 10% dochodów z ich sprzedaży przeznaczono na cel charytatywny. –
Co roku w okresie przedświątecznym oferujemy naszym Klientom Bony Upominkowe, które mogą być eleganckim, a zarazem praktycznym prezentem – zarówno dla bliskiej osoby, jak i dla pracowników lub partnerów biznesowych. Bony mają także dodatkową wartość – część środków z ich sprzedaży trafia na rzecz potrzebujących. Dzięki temu, wspólnie z naszymi klientami, możemy realizować wartościowe idee – mówi Agnieszka Lis, manager ds. marketingu CHR Pasaż Grunwaldzki.
Część dochodów ze sprzedaży ubiegłorocznych Bonów dedykowana została wrocławskiemu oddziałowi Fundacji Mam Marzenie. Z zebranych funduszy spełniono życzenie Jaśka – chłopca, który marzył o aparacie fotograficznym, aby móc robić zdjęcia najbliższym, a także hodowanym przez niego kwiatom. Profesjonalny aparat, w imieniu Klientów Pasażu Grunwaldzkiego, przekazano pod koniec kwietnia.
Tagi: