T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. Znany aktor i współwłaściciel Warszawskiej Szkoły Filmowej, śpiewająco opowiada o wysokiej jakości obsługi firm w T-Mobile. Spot reklamowy utrzymany jest w lubianym przez klientów formacie muzycznym do melodii „Don’t worry, be happy”.
Właściciele firm oczekują, że operator zajmie się ich sprawami w sposób solidny i rzetelny. W T-Mobile, zgodnie z przesłaniem spotu, wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę, a ponad 9 na 10 z nich załatwionych jest od ręki w czasie jednej rozmowy telefonicznej. W pozostałych przypadkach operator wraca z rozwiązaniem niezwłocznie, tak aby przedsiębiorcy mogą skoncentrować się na prowadzeniu swojego biznesu.
W listopadzie 2015 roku złożyliśmy obietnicę, że 9 na 10 spraw przedsiębiorców załatwiamy od ręki i wywiązaliśmy się z tej obietnicy. Wynik z ostatniego roku pokazują, że w segmencie małych firm aż 99% spraw rozwiązaliśmy podczas pierwszego kontaktu telefonicznego. Kolejnym etapem jest rozszerzenie tego standardu na klientów wyższych segmentów oraz wprowadzenie nowych rozwiązań usprawniających cały proces obsługi klientów
– mówi Marta Szwakopf, Dyrektor Departamentu Marketingu Segmentu B2B T-Mobile Polska.
Najnowsza, ogólnopolska kampania operatora skierowana do przedsiębiorców startuje 18 lutego. W spocie znany aktor i przedsiębiorca Bogusław Linda przedstawia korzyści związane z najlepszą obsługą dostępną w standardzie dla przedsiębiorców w T-Mobile. Zgodnie z zasadą - W T-Mobile dla Firm wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę.