16 grudnia odbyło się oficjalne otwarcie salonu The Nim, znajdującego się na poziomie „+1” CH Blue City . W The Nim okaże się, że rzecz tak banalna jak dżinsy może stać się dziełem sztuki albo niegrzecznym akcentem. O czym świadczy kolekcja marki G-Star Raw, dostępna w salonie.
G-Star Raw nie jest marką dla każdego. To surowość zderzona z wyrafinowaniem. Bezkompromisowe wzornictwo łamiące zasady i wznoszące ubrania na poziom architektury. Znak rozpoznawczy tej holenderskiej marki to surowy jakościowy denim i niebanalne wzornictwo – m.in. dzięki współpracy z takimi mistrzami projektowania jak Mark Newson.
Filozofią brandu jest całościowe podejście do produktu – od projektu, przez materiał do wykonania – niezależnie czy spodnie uszyte są z surowego materiału czy niegrzecznie potargane.
Warszawski salon The NIM ubierze nie tylko wyrafinowanego indywidualistę, ale wszystkich ceniących styl i wysoką jakość.
Tagi: