Blue City jeszcze mocniej przyciąga klientów

2018-01-18 | 10:27

Które centrum handlowe w Warszawie ma największą i najlepszą ofertę rozrywki i rekreacji dla swoich klientów? Blue City. W 2017 roku odbyło się w nim blisko 50 wydarzeń specjalnych – od cyklicznych jarmarków począwszy, poprzez imprezy edukacyjne oraz spotkania dla najmłodszych. Ale to nie wszystko.

Centrami handlowymi, które zdecydowanie wysuwają się na prowadzenie pod względem ilości i jakości oferty rozrywkowo-rekreacyjnej jest m.in. warszawskie Blue City – tak wynika z ostatniego raportu „Nadchodzi zmiana? Nowy wymiar rozrywki i rekreacji w centrach handlowych”, przygotowanego przez ekspertów z firmy doradczej Colliers International (CI).

Raportowi CI towarzyszyło też badanie otwartości Polaków na różne formy rozrywki i rekreacji, niezależnie od pory roku. Okazało się, że czynnikami skłaniającymi do skorzystania z oferty rozrywkowo-rekreacyjnej centrum handlowego są: dogodny dojazd (68 proc.), atrakcyjność oferty (40 proc.) i znajomość centrum handlowego (31 proc.). Te wszystkie atuty na Blue City. Największą grupą korzystającą z rozrywki i rekreacji w galeriach są rodziny.

- Jesteśmy najbardziej rodzinnym centrum handlowym w Warszawie. Na terenie Blue City organizujemy ponad 1000 imprez urodzinowych rocznie dla dzieci, mamy minigolfa, szkółkę piłki nożnej. Naszym najemcą jest szkoła tańca, do której uczęszcza blisko dwa tysiące dzieci. Przychodzą tu dwa razy w tygodniu z mamą, tatą czy babcią, którzy w czasie zajęć idą na zakupy. Działa u nas tor dla aut zdalnie sterowanych. Niebawem będzie kino. Organizujemy wiele wydarzeń specjalnych. I to przynosi efekty. W 2017 roku znowu udało nam się zwiększyć odwiedzalność Blue City i kilka procent rok do roku. Bo u nas nie tylko robi się zakupy, ale także spędza czas

- opowiada Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.

Dodaje, że ma różne pomysły, które przyniosą wzrost liczby odwiedzających także w 2018 roku, i to pomimo wejścia w życie przepisów ograniczających handel w niedziele.

- Mogę zdradzić na razie tyle, że przygotowujemy duże zmiany w centrum, związane z rozrywką i gastronomią. A przy okazji doskonała oferta rozrywkowa i rekreacyjna ułatwia nam wynajmowanie lokali handlowych. Potencjalny najemca widzi bowiem, że centrum żyje i jest popularnym miejscem spotkań, a więc i dobrym miejscem na prowadzenie biznesu. Naszym obowiązkiem jest przyprowadzić do centrum jak najwięcej ludzi i z tego się wywiązujemy

– dodaje Yoram Reshef.
 
W 2017 roku w Blue City pojawiło się 15 nowych najemców: od sklepów z zabawkami, poprzez całą gamę sklepów odzieżowych. Oprócz tego, trzy marki: CCC, Wojas i Hebe, potwierdzając swój sukces w Blue City, przeniosły się na większe powierzchnie. Natomiast kilka tygodni temu do oferty rozrywkowej dołączył nowy koncept: Pokój Zagadek – Team Exit.

- Centra handlowe mają szansę stać się tzw. trzecim miejscem - poza domem i pracą - służącym do odpoczynku, spędzania czasu, inspiracji, spotkań z ludźmi i obserwacji. Miejscem pełnym energii, które reprezentuje autentyczne wartości ważne dla danej społeczności, przestrzenią, która - poprzez dostarczanie przeżyć - wzmacnia poczucie przynależności do otoczenia i do określonej społeczności – potwierdzają eksperci Colliers International w swoim raporcie „Nadchodzi zmiana? Nowy wymiar rozrywki i rekreacji w centrach handlowych”.

- Zgadzamy się z tezą raportu, że dobre samopoczucie klientów w centrum handlowym powoduje, że częściej wybierają się tam nie tylko na zakupy, ale też więcej czasu spędzają w galerii, korzystając z jej oferty rozrywkowej i rekreacyjnej – dodaje Yoram Reshef.  

I zapowiada, że Blue City będzie jeszcze mocniej przyciągać klientów w 2018 roku.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Blue City

Blue City jeszcze mocniej przyciąga klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.