Największym zainteresowaniem cieszyły się pokazy w Mrągowie i Żninie, gdzie frekwencja ponad dwukrotnie przekroczyła oczekiwania organizatorów.
- Najwięcej widzów – 1 700 osób – obejrzało film „Jesteś Bogiem”, którego seanse miały miejsce w Mrągowie, Żninie, Kołobrzegu, Świnoujściu i Pasłęku - informuje Biuro Prasowe Jeronimo Martins Polska S.A.
- Jedną z najbardziej obleganych projekcji była projekcja tego filmu, która odbyła się 17 lipca na parkingu przy sklepie przy ul. Wojska Polskiego w Mrągowie. Jeden z największych polskich hitów kinowych obejrzało ok. 300 osób. Znaczną większość zgromadzonej widowni stanowili bardzo młodzi ludzie, którzy żywo reagowali na każdy istotny fragment filmu.
Sieć Biedronka stara się regularnie organizować akcje i wydarzenia skierowane bezpośrednio do klientów.
- Zdając sobie sprawę z wpływu, jaki nasza firma wywiera na życie wielu ludzi staramy się wykraczać poza typową rolę sieci handlowej - tłumaczą przedstawiciele Biura Prasowego Jeronimo Martins Polska S.A.
- Organizujemy wiele wydarzeń skierowanych bezpośrednio do naszych klientów. Kino plenerowe Biedronki jest jednym z takich projektów. Nie sposób nie wspomnieć w tym kontekście także o prowadzonych przez sieć Biedronka działaniach na rzecz wspierania kultury. Wielokrotnie wspieraliśmy ważne wydarzenia kulturalne, m.in. od dwóch lat jesteśmy partnerem fundacji kultury "Aurea Porta".
Tagi: