Akcja cieszyła się dużym zainteresowaniem. Wioletta Batóg, rzecznik prasowy Media Saturn Holding przyznaje -
nasi klienci przyjęli akcję „Ustrzel darmowe zakupy” bardzo entuzjastycznie. Piłka nożna od zawsze budzi duże emocje, tak też było i tym razem. Wielu naszych klientów chętnie sprawdzało swoje umiejętności strzeleckie, a dzięki licznym obserwatorom mieli przy okazji możliwość poczuć się jak na piłkarskim stadionie. O sukcesie akcji świadczy również liczba zwycięzców, których było blisko 2000, co średnio daje po kilkadziesiąt osób w każdym z 47 sklepów Media Markt rozmieszczonych w całej Polsce.
Akcja wzorowana była na niemieckiej wersji tej promocji. -
Polska odsłona akcji jest adaptacją pomysłu niemieckiego Media Markt - zaznacza Wioletta Batóg. -
Promocja ta okazała się u naszych sąsiadów dużym sukcesem. Znając zamiłowanie Polaków do piłki nożnej chcieliśmy sprawdzić, czy u nas również będzie cieszyć się powodzeniem. Jak się okazało, pomysł spodobał się. Stąd też tak duża frekwencja i zainteresowanie akcją ze strony naszych klientów.
Minimalną kwotą uprawniającą do wzięcia udziału w akcji było 50 zł brutto, nie wliczając w to usług. Nie było natomiast określonej wartości maksymalnej zwrotu kosztów zakupów, a rekord padł w Krakowie, gdzie klient otrzymał zwrot za zakup wyposażenia AGD do całej kuchni na kwotę 11 625 złotych. Łącznie klienci Media Markt ustrzelili zakupy na prawie 2 miliony złotych.
Piłka nożna to głównie domena panów, panie chętnie więc powierzały strzały swoim partnerom, a obserwowanie ich zmagań przysparzało im dużo śmiechu i dobrej zabawy. Nie znaczy to, że żeńska część całkowicie zrezygnowała ze sportowej rywalizacji i nutki adrenaliny. Panie stanowiły około 10% wszystkich strzelców, a wielu z nim udało się strzelić do bramki, uzyskując tym samym zwrot kosztów zakupów.
Przedstawiciele sieci Media Markt są bardzo zadowoleni z efektów przeprowadzonej promocji. W akcji wzięło udział wielu klientów, a sportowe zmagania dostarczyły im dużo rozrywki i dobrej zabawy, więc organizatorzy nie wykluczają powtórzenia promocji w przyszłości.
Na razie jesienią klienci Media Markt mogą spodziewać się kolejnych ciekawych i nietypowych promocji. Wioletta Batóg informuje -
Oczywiście planujemy kolejne ciekawe akcje promocyjne dla naszych klientów. Jednak na chwilę obecną nie będziemy jeszcze zdradzać ich szczegółów. Z pewnością jednak nie zabraknie emocji.
Tagi: