Black Red White zmienia oblicze

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-05-06 | 12:02
Black Red White odświeża swój wizerunek, prezentując unowocześnione logo i wprowadzając charakterystyczny język komunikacji wizualnej. Charakter rebrandingu oddaje nowe hasło przewodnie marki „Moja planeta. Dom.”
Modernizacja wizerunku marki to konsekwencja rozwoju spółki oraz dostosowywania strategii do oczekiwań rynku. Wdrażane działania obejmują kompleksowe odświeżenie komunikacji wizualnej, przebudowę strony internetowej, otwarcie kanałów w social media oraz bardziej przyjazny dla klientów układ salonów firmowych i nowe podejście do ich potrzeb zakupowych.
Pierwszą widoczną zmianą jest nowe logo Black Red White. Do zapisu nazwy został dobrany prosty, jednoelementowy krój, który jest płynną i unowocześnioną kontynuacją poprzedniego logotypu. Powstał również wariant zapisu w trzech liniach, który pozwala lepiej wykorzystać przestrzeń o proporcjach zbliżonych do kwadratu. Zmiana wizerunku marki to również nowy, bogaty język wizualny, któremu charakter nadają ikony oraz fonty Superclarendon Black oraz Ubuntu.
Działania rebrandingowe obejmą także oficjalną stronę internetową producenta. Zmienił się zarówno design, jak i funkcjonalność witryny. Został wprowadzony nowy układ grafik oraz zwiększyła się liczba prezentowanych zdjęć mebli i dodatków. Duże, efektowne wizualnie moduły istotnie ułatwiają użytkownikowi poruszanie się po interesującym go asortymencie. Klienci znajdą na odświeżonej stronie nowe inspiracje i oferty specjalne. Nowością jest dostępność na witrynie głównej e-sklepu z dekoracjami i dodatkami oraz jeden koszyk zakupowy dla mebli i dodatków. Postanowiono również zapewnić klientom komfort użytkowania serwisu na urządzeniach typu tablet czy smarfton, do czego została wykorzystana technologia RWD.
- Wprowadzenie zmian w zakresie komunikacji wizualnej to dla Black Red White z jednej strony element naturalnego rozwoju firmy z długoletnią tradycją, a z drugiej chęć do unowocześnienia procesu komunikacji z konsumentami. Wobec obecnej, wysokiej konkurencyjności rynku samo oferowanie wysokiej jakości produktów nie jest wystarczające. Dopiero atrakcyjność przekazu marki oraz wyjście naprzeciw dynamicznie zmieniającym się wymaganiom konsumentów umożliwia dotarcie do obecnych i nowych klientów. Chcemy zaproponować klientom nie tylko meble i dodatki, ale także przyjazną atmosferę i fachowe porady, które ułatwią stworzenie własnej, unikalnej domowej przestrzeni, ponieważ dla Black Red White dom to coś więcej niż meble. To przyjazna przestrzeń dla całej rodziny. Co istotne, dopasowujemy także formę przekazu do naszej misji i hasła przewodniego „Moja Planeta. Dom.” Nasze salony formowe, katalogi, strona internetowa oraz obecność w mediach społecznościowych mają ułatwić Klientom wybór, kontakt z firmą oraz oddać charakter marki, która ma być inspirująca, serdeczna i opierać się na empatii, harmonii oraz radości życia. Naszym priorytetem jest zdobywanie zaufania kolejnych grup konsumenckich, a misją – otwarcie się na ich potrzeby i oczekiwania. Odnowione, uproszczone i bardziej uniwersalne logo ma w swojej prostej formie graficznej nawiązywać do naszej tradycji, a jednocześnie oddawać wszystkie nasze wartości i partnerskie nastawienie do klientów – powiedział dyrektor marketingu Black Red White, Tomasz Jędraszczyk.
Ostatnie lata to okres szczególnie intensywnego rozwoju w zakresie rozszerzania oferty i poprawy dostępności asortymentu przez modernizację sieci handlowej oraz możliwość zamówienia mebli przez internet i zakupu dodatków przez sklep internetowy. Chęć ciągłego rozwoju jakości świadczonych usług, zwiększania możliwość dotarcia do konsumentów oraz umacnianie pozycji lidera w branży to najważniejsze cele związane z odświeżeniem wizerunku marki. Ważnym elementem jest także rewitalizacja salonów własnych, która ma uwypuklić przyjazny charakter marki i ułatwić klientom zrealizowanie wizji przytulnego domu z wykorzystaniem wielu dostępnych w Black Red White możliwości. Działania modernizacyjne rozpoczęto od sklepu w Będzinie. Pilotażowy salon oferuje klientom jeszcze ciekawsze pomysły na urządzenie domu, a wszystko w atrakcyjnym otoczeniu nowoczesnego systemu komunikacyjnego, multimediów i funkcjonalności. Adaptacja nowych formatów graficznych i oznakowań punktów handlowych planowana jest do końca 2016 roku.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-09-06 do 2015-09-06

Black Red White zmienia oblicze

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.