Zgodnie z tegoroczną strategią dynamicznego rozwoju, sieć sklepów z elegancką odzieżą męską Giacomo Conti, zakończy ostatni kwartał 2013 roku z liczbą 39 salonów. Najświeższym punktem na mapie brandu jest otwarty 11 grudnia 125-metrowy lokal w Focus Mall Bydgoszcz.
W przeciągu ostatniego roku, utożsamiana z włoską lekkością marka, zaistniała nie tylko w Gdańsku i Bydgoszczy, ale i w Koszalinie, Lubinie, Częstochowie, Kielcach i Warszawie, gdzie otworzyła jednocześnie dwa sklepy – jeden standardowy i jeden outletowy. Tym samym sieć zrealizowała założony odważnie plan ekspansji, wzmacniając jednocześnie swoją obecność w kluczowych polskich miastach. Jeśli dodać do tego jeszcze większe uaktywnienie się w Internecie (uruchomienie oficjalnego e-sklepu Giacomo Conti, założenie firmowego konta Pinterest, kanału Youtube oraz firmowego bloga, a także wizerunkowo-prosprzedażowe akcje takie jak konkurs dla modeli "Zostań Twarzą Giacomo" czy 90-dniowy konkurs na najlepsze studniówkowe memy), śmiało powiedzieć można, że 2013 rok był dla marki niezwykle pracowity.
Jak zapowiadają właściciele Giacomo Conti, tempo rozwoju marki nie zmaleje w 2014 r. W najbliższych miesiącach poszukiwane będzie kolejne 8-10 lokalizacji pod nowe sklepy.
Tagi: