Wśród lokalizacji sklepów Bijou Brigitte w nowych inwestycjach znalazły się Galeria Solna w Inowrocławiu, Galeria Katowicka, Poznań City Center, Trzy Korony w Nowym Sączu, Riviera w Gdyni oraz Galeria Bronowice w Krakowie.
W czerwcu minionego roku podjęto również decyzję o zmianie logo marki, które aktualnie charakteryzuje się elegancją, energią i przyciąga wzrok za pomocą niepowtarzalnego i unikalnego designu. Poprzednie logo towarzyszyło firmie podczas 50-letniej działalności. W Polsce, wszystkie sklepy, które przeszły renowacje oraz zmiany konceptu otrzymały już nowe logo. Wśród nich znajdują się m.in. sklepy w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, w łódzkiej Manufakturze, w CH Alfa w Białymstoku oraz w warszawskiej Arkadii. Wyjątkiem pozostaje sklep w CH Galaxy w Szczecinie, który został przebudowany, ale do tej pory nie zyskał jeszcze nowego znaku firmowego. Wkrótce jednak nowe logo pojawi się również w szczecińskim punkcie sprzedaży.
W 2014 r. zaplanowano otwarcie kolejnych sklepów Bijou Brigitte, tym razem w Siedlcach oraz w Lublinie. Marka Bijou Brigitte jest obecna w 22 krajach i liczy ponad 1 150 sklepów. Zatrudnia więcej niż 3 tys. osób.
Tagi: