Biedronka z przewagą nad konkurencją zdobywa tytuł Top Marka

2017-10-30 | 09:17

Biedronka to najczęściej i najlepiej opisywana marka handlowa. Marka uzyskała pozycję medialnego lidera w rankingu miesięcznika „Press” i firmy Press-Service Monitoring Mediów już po raz piąty z rzędu. W ciągu ostatnich 12 miesięcy Biedronka była siecią handlową, o której pojawiło się najwięcej publikacji, zarówno w mediach tradycyjnych, w Internecie, jak i w serwisach społecznościowych. Łącznie ukazało się ich 4119.

Biedronka zajęła pierwszą pozycję w rankingu Top Marka, uzyskując łącznie 109 punktów, dzięki najwyższej liczbie publikacji, ich ogromnemu zasięgowi oraz pozytywnemu wydźwiękowi. Wśród ponad 4 tys. publikacji na temat Biedronki, blisko 95% miało charakter pozytywny lub neutralny. Biedronka zdobyła ponaddwukrotnie więcej punktów niż kolejny z konkurentów w tegorocznym zestawieniu, zwyciężając również w porównaniu wartości ekwiwalentu reklamowego, czyli kwoty potrzebnej do zakupu powierzchni reklamowej odpowiadającej wartości analizowanych artykułów. Wyniosła ona 168,7 mln zł. Najczęściej opisywane w mediach w ciągu ostatnich 12 miesięcy były: akcja „Gang Świeżaków”, organizowane przez sieć zbiórki żywności dla potrzebujących oraz ogłoszenie podwyżek dla pracowników.

- Mając ponad 2750 sklepów w całej Polsce codziennie obsługujemy miliony Polaków, stąd ogromna liczba publikacji na temat naszej sieci. Nas cieszy przede wszystkim to, że poprawiamy swoje wyniki, nie tylko jeśli chodzi o parametry ilościowe, ale też jakościowe. Robimy wiele, żeby Biedronka dostarczała jak najlepszych doświadczeń zakupowych i pozytywnie się kojarzyła naszym klientom, a to przekłada się również na publikacje o naszej sieci

– komentuje Katarzyna Scheer, dyrektor ds. korporacyjnych Jeronimo Martins Polska.

Top Marka jest dorocznym rankingiem miesięcznika „Press” oraz firmy Press-Service Monitoring Mediów. Badaniem objęto materiały prasowe i internetowe opublikowane w okresie od 1 lipca 2016 roku do 30 czerwca 2017 roku - łącznie 32 mln. Informacje poddane analizie dotyczyły najpopularniejszych marek z 11 branż, które najczęściej występowały w prasie: motoryzacji, energetyki, telewizji, bankowości, stacji paliw, telekomunikacji, ubezpieczeń, sieci handlowych, radia, artykułów spożywczych i farmacji. Łącznie w raporcie opisano 117 marek. 

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Jeronimo

Biedronka z przewagą nad konkurencją zdobywa tytuł Top Marka

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.