Biedronka godna zaufania i przyjazna środowisku

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-05-10 | 16:28
Już po raz czwarty w historii badań konsumenckich, European Trusted Brands sieć Biedronka znalazła się w gronie marek cieszących się największym zaufaniem konsumentów. W tegorocznej edycji badań Biedronka została liderem w kategorii Sklep Spożywczy – uzyskując Złote Godło Marki Godnej Zaufania 2013. Konsumenci docenili także proekologiczne działania sieci Biedronka. Dzięki ich głosom otrzymała ona tytuł Marki Najbardziej Przyjaznej Środowisku wśród sklepów spożywczych.
Przyznanie Złotego Godła Marki Godnej Zaufania oznacza, że sieć Biedronka otrzymała największą procentowo liczbę głosów oddanych w danej kategorii branżowej na najbardziej godną zaufania markę. O niesłabnącym zaufaniu, którym cieszy się sieć Biedronka wśród polskich konsumentów, świadczy fakt, że w kategorii Sklep Spożywczy otrzymała ponad 20% głosów więcej niż kolejna w zestawieniu marka handlowa.
– Zaufanie naszych Klientów jest dla nas najcenniejszym kapitałem. Od początku działalności w Polsce strategię sieci Biedronka budujemy nie tylko w oparciu o codziennie niskie ceny i najwyższą jakość oferowanych produktów, ale także w oparciu o najwyższe standardy obsługi Klientów. Obecnie ponad 73% Polaków regularnie robi zakupy w sklepach sieci Biedronka. Potwierdza to z jednej strony słuszność naszych działań, z drugiej zaś mobilizuje nas do ciągłego podnoszenia standardów i umocnienia zaufania Polaków do marki Biedronka – mówi Jakub Cichecki, dyrektor działu marketingu Jeronimo Martins Polska.
Integralnym elementem modelu funkcjonowania sieci Biedronka jest także zaangażowanie w działania proekologiczne. W XIII edycji European Trusted Brands działania sieci na tym polu uhonorowane zostały przyznaniem Godła Marki Najbardziej Przyjaznej Środowisku. Polityka środowiskowa Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, realizowana jest w trzech głównych obszarach: przeciwdziałania zmianom klimatycznym, zachowania bioróżnorodności oraz gospodarki odpadami.
Sieć Biedronka konsekwentnie wprowadza nowe proekologiczne, przyjazne środowisku, rozwiązania. Od 2008 roku rozwija projekt sklepów ekologicznych, umożliwiających ograniczenie zużycia energii, wody i produkcji odpadów. Obecnie trwają intensywne prace nad projektem sklepu ekologicznego drugiej generacji. Sieć Biedronka ogranicza negatywny wpływ na środowisko także dzięki usprawnieniu logistyki. Dzięki współpracy z lokalnymi dostawcami i powiększaniu sieci centrów dystrybucyjnych skracana jest droga, którą pokonują samochody dostawcze do sklepów. Od 2011 r. do floty sieci Biedronka dołączyły bardzo nowoczesne, ekologiczne i przyjazne środowisku samochody ciężarowe. Każdego roku firma podejmuje także szereg inicjatyw promujących postawy proekologiczne wśród klientów i pracowników, w tym m.in. "Pielęgnujemy EKOzwyczaje" i „Zgrani z naturą” oraz zbiórki zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego "ECOdzień".
European Trusted Brands jest jednym z największych i najszerzej zakrojonych projektów konsumenckich w Europie. Prowadzony jest przez europejskie edycje miesięcznika Reader’s Digest. Jego celem jest określenie stopnia zaufania Europejczyków do instytucji i marek produktów oraz poznanie postaw i wartości, które kształtują ich opinie i decyzje.  W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands uczestniczyło ponad 18 tys. konsumentów z 12 krajów. W badaniach przeprowadzonych w Polsce wzięła udział grupa ponad 1000 osób. Respondenci wskazywali marki godne zaufania w 20 kategoriach globalnych, wspólnych dla wszystkich krajów, oraz w 16 kategoriach lokalnych.
Zobacz sklepy Biedronka w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-05-26 do 2013-05-26

Zobacz także

Biedronka godna zaufania i przyjazna środowisku

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.