W ostatnim czasie nowe salony z logo Bialcon otworzyły się we Wrocławiu, Białymstoku, Szczecinie, Elblągu i Płocku. Już niedługo, bo z końcem maja, do tych lokalizacji dołączą dwie kolejne – King Cross Marcelin w Poznaniu i Włocławek przy rogu ulic: 3 Maja i Przedmiejskiej. Ale to nie koniec, bo jesienią planowane są następne otwarcia.
Tak dynamiczny rozwój firmy to skutek dotychczasowej polityki właścicieli, którzy od zawsze podkreślali fakt, że są polską firmą, która produkuje w Polsce, co wpływa na rozwój lokalnej gospodarki.
Bialcon Group coraz lepiej odnajduje się również w cyfrowej rzeczywistości. Klienci mogą korzystać ze sklepu internetowego, który jest dostosowany do zakupów przy użyciu telefonów komórkowych. Firma nie zapomina również o społecznościach i jest aktywna na Facebooku, co pozwala jeszcze lepiej odczytywać potrzeby jej klientów.
Tagi: