Best Licensing Brands Conference - po raz pierwszy w Polsce

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-05-07 | 09:00
Licencja to skuteczne narzędzie marketingowe, a możliwości jakie niesie ze sobą współpraca z licencjami są nieograniczone. Przekonać się o tym mogli uczestnicy konferencji Best Licensing Brands Conference zorganizowanej przez Agencję Reklamową X5 Productions.
Spotkanie odbyło się 25 marca w warszawskim hotelu Marriott. Było to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce. Konferencja stworzyła pole do spotkania Licencjodawców i zarządców obiektów handlowych, parków rozrywki, hoteli, stadionów sportowych, zarządców największych aglomeracji w kraju oraz zaprezentowania charakterystyki i korzyści wynikających ze współpracy z najpopularniejszymi, międzynarodowymi brandami licencyjnymi kierowanymi do wszystkich grup docelowych.
Pierwsza część spotkania poświęcona była korzyściom wynikającym ze współpracy z najpopularniejszymi, międzynarodowymi brandami licencyjnymi, o których opowiedziała Magdalena Staśkiewicz, Managing Director Agencji Reklamowej X5 Productions.
W dalszej części konferencji zaprezentowali się przedstawiciele najpopularniejszych na świecie licencji: The Walt Disney Company, Nickelodeon, Warner Bros, Entertainment One, Rainbow Productions, HIT, Rovio oraz Hasbro. Prelegenci opowiedzieli o planach promocji i rozwoju najpopularniejszych licencji na świecie oraz możliwości wykorzystania ich w działaniach marketingowych.
Największą uwagę skupiły dane określające zasięg i popularność poszczególnych brandów
Bartosz Gromadzki, Senior Marketing Specialist

Ważnym elementem konferencji była prezentacja radcy prawnego, rzecznika patentowego Pani Marty Miszczuk z kancelarii prawnej Affre&Wspólnicy Sp. K. podczas której słuchacze zapoznali się z prawnymi aspektami wykorzystania licencji oraz sankcjami cywilnymi wynikającymi z nieuprawnionego użycia według prawa autorskiego.
Szczególnie interesowały nas sprawy prawa dotyczące licencji. Wystąpienie Pani Marty Miszczuk bardzo nam pomogło
Marek Wojciechowski, General Manager/dyrektor, Centrum Nauki Experymentarium Arena Laser Games w Łodzi

W przerwie pomiędzy wystąpieniami uczestnicy wymienili się wrażeniami z konferencji oraz doświadczeniami związanymi z wykorzystaniem licencji w działaniach marketingowych. Niewątpliwą atrakcją była również możliwość spotkania postaci z ulubionych bajek i seriali.
Uczestnictwo w przygotowanej przez Państwa konferencji dało nam przede wszystkim ogromną dawkę wiedzy. Dzięki temu zrodziły się w nas nowe pomysły na przyszłe wydarzenia. Bardzo miło nam było poznać osoby bezpośrednio zajmujące się promocją najpopularniejszych bajek, które z przyjemnością i pasją opowiadały nam o postaciach i nowych planach na bieżący rok czy następny. Wspaniale było zobaczyć na żywo "prawdziwe maskotki", z którymi mogliśmy zrobić sobie zdjęcie pamiątkowe
Aneta Mędrzycka, specjalista ds. marketingu Carrefour - Galerie Handlowe

Best Licensing Brands Conference wypełniła istniejącą w branży lukę i stworzyła nową przestrzeń do spotkań przedstawicieli najpopularniejszych licencji z Klientami. Konferencja okazała się wielkim sukcesem. Poruszono wiele ważnych tematów, które z pewnością kontynuowane będą podczas kolejnych edycji.
Agencja X5 Productions sp. z o.o. jest liderem w realizacji wydarzeń opartych na międzynarodowych licencjach dla dzieci i dla dorosłych. Z sukcesami realizuje oparte na licencjach akcje meet&great, eventy i strefy licencyjne. X5 Productions specjalizuje się również w opracowywaniu strategii marketingowych, realizacji działań z zakresu sales marketingu oraz kreacji i designu.
Tagi:
Oceń artykuł:

Best Licensing Brands Conference - po raz pierwszy w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.