Spotkanie odbyło się 25 marca w warszawskim hotelu Marriott. Było to pierwsze tego typu wydarzenie w Polsce. Konferencja stworzyła pole do spotkania Licencjodawców i zarządców obiektów handlowych, parków rozrywki, hoteli, stadionów sportowych, zarządców największych aglomeracji w kraju oraz zaprezentowania charakterystyki i korzyści wynikających ze współpracy z najpopularniejszymi, międzynarodowymi brandami licencyjnymi kierowanymi do wszystkich grup docelowych.
Pierwsza część spotkania poświęcona była korzyściom wynikającym ze współpracy z najpopularniejszymi, międzynarodowymi brandami licencyjnymi, o których opowiedziała Magdalena Staśkiewicz, Managing Director Agencji Reklamowej X5 Productions.
W dalszej części konferencji zaprezentowali się przedstawiciele najpopularniejszych na świecie licencji: The Walt Disney Company, Nickelodeon, Warner Bros, Entertainment One, Rainbow Productions, HIT, Rovio oraz Hasbro. Prelegenci opowiedzieli o planach promocji i rozwoju najpopularniejszych licencji na świecie oraz możliwości wykorzystania ich w działaniach marketingowych.
Największą uwagę skupiły dane określające zasięg i popularność poszczególnych brandów
Bartosz Gromadzki, Senior Marketing Specialist
Ważnym elementem konferencji była prezentacja radcy prawnego, rzecznika patentowego Pani Marty Miszczuk z kancelarii prawnej Affre&Wspólnicy Sp. K. podczas której słuchacze zapoznali się z prawnymi aspektami wykorzystania licencji oraz sankcjami cywilnymi wynikającymi z nieuprawnionego użycia według prawa autorskiego.
Szczególnie interesowały nas sprawy prawa dotyczące licencji. Wystąpienie Pani Marty Miszczuk bardzo nam pomogło
Marek Wojciechowski, General Manager/dyrektor, Centrum Nauki Experymentarium Arena Laser Games w Łodzi
W przerwie pomiędzy wystąpieniami uczestnicy wymienili się wrażeniami z konferencji oraz doświadczeniami związanymi z wykorzystaniem licencji w działaniach marketingowych. Niewątpliwą atrakcją była również możliwość spotkania postaci z ulubionych bajek i seriali.
Uczestnictwo w przygotowanej przez Państwa konferencji dało nam przede wszystkim ogromną dawkę wiedzy. Dzięki temu zrodziły się w nas nowe pomysły na przyszłe wydarzenia. Bardzo miło nam było poznać osoby bezpośrednio zajmujące się promocją najpopularniejszych bajek, które z przyjemnością i pasją opowiadały nam o postaciach i nowych planach na bieżący rok czy następny. Wspaniale było zobaczyć na żywo "prawdziwe maskotki", z którymi mogliśmy zrobić sobie zdjęcie pamiątkowe
Aneta Mędrzycka, specjalista ds. marketingu Carrefour - Galerie Handlowe
Best Licensing Brands Conference wypełniła istniejącą w branży lukę i stworzyła nową przestrzeń do spotkań przedstawicieli najpopularniejszych licencji z Klientami. Konferencja okazała się wielkim sukcesem. Poruszono wiele ważnych tematów, które z pewnością kontynuowane będą podczas kolejnych edycji.
Agencja X5 Productions sp. z o.o. jest liderem w realizacji wydarzeń opartych na międzynarodowych licencjach dla dzieci i dla dorosłych. Z sukcesami realizuje oparte na licencjach akcje meet&great, eventy i strefy licencyjne. X5 Productions specjalizuje się również w opracowywaniu strategii marketingowych, realizacji działań z zakresu sales marketingu oraz kreacji i designu.