W jubileuszowej kampanii marki Gatta udowadnia, że piękno to domena każdej kobiety, niezależnie od wieku. Należy je tylko odpowiednio podkreślić i wyeksponować – najważniejsze, by robić to z klasą. Gwiazdą kampanii Gatta została Beata Tyszkiewicz.
Beata Tyszkiewicz została jedną z trzech ambasadorek marki Gatta, w ramach kampanii realizowanej z okazji 20-lecia istnienia firmy. Aktorka uosabia grupę klientek marki, które są z nią od samego początku i niezmiennie korzystają z jej produktów. To kobiety, które tak jak Beata Tyszkiewicz, cenią klasykę i dlatego najchętniej sięgają po eleganckie modele rajstop Gatta.
-
Kiedy zadzwonili do mnie przedstawiciele Gatty i zaproponowali współpracę pomyślałam sobie- jak to miło. Nie spodziewałam się takiej propozycji. Zdecydowałam się na udział w sesji, gdyż nie tylko znam tą markę, ale od lat korzystam z jej produktów – powiedziała Beata Tyszkiewicz.
-
Pani Beata to prawdziwa dama. Planując kampanię z udziałem kobiet reprezentujących trzy pokolenia, marzyło nam się zaangażowanie właśnie jej osoby. Jest piękna, ma niebywałą klasę, jest bardzo kobieca, a do tego ma zachwycające nogi – powiedziała Monika Kazimierczak, Marketing Manager Gatta.
W jubileuszowej kampanii marki Gatta, obok Beaty Tyszkiewicz, zobaczymy także Katarzynę Zielińską i Julię Kuczyńską „Maffashion”, popularną blogerkę modową. Zdjęcia wykonał Wojtek Wojtczak. Efekty tej współpracy będzie można zobaczyć już pod koniec września 2013 roku.
Tagi: