Najnowsza kampania marki Diesel na sezon wiosna-lato 2019 pokazuje codzienne życie influencerów i przekonuje, że życie jest o wiele łatwiejsze, kiedy stoi się po drugiej stronie i jest się zwykłym "followersem".
W swojej kampanii Diesel pokazuje, że wbrew pozorom życie influencera to bardzo ciężka praca. Codzieinie rano musi poświęcić wiele wysiłku, by odpowiednio się ubrać, a wybrane produkty idealnie do siebie pasowały. Zanim będzie rozkoszował się zamówionym posiłkiem, musi zrobić doskonałe zdjęcie, a niekiedy wymaga to sporo czasu i nerwów. W tym czaie jedzenie oczywiście może zdążyć ostygnąć. Influencerzy dużo podróżują, a w swoim podręcznym bagażu rzadko uda im się zmieścić wszystkie gadżety, które są niezbędne do ich pracy, a muszą być nieustannie dostępne.
W swojej najnowszej kampanii na sezon wiosna-lato 2019 Diesel zaprosił kilku influencerów, takich jak Jennifer Grace (@thenativefox), Kristen Crawley (@kristennoelcrawley), bliźniaczki Amiyama(@amixxamiaya i @ayaxxamiaya), Elias Riadi (@eliasriadi) oraz Bloody Osiris (@bloodyosiris) i postanowił pokazać w ironiczny sposób, jak wygląda ich codzienne życie. Tym samym brand przekonuje, że to o wiele prostsze i przyjemniejsze, gdy jesteśmy zwykłymi obserwatorami.