Rok 2013 galeria Malta zakończyła sukcesem. 7,5 milionów klientów odwiedziło poznańską galerię w ubiegłym roku. To średnio ok. 623 tys. osób miesięcznie. Wzrost odwiedzalności na poziomie 2,4 proc. w stosunku do roku 2012 oraz utrzymująca się na dobrym poziomie sprzedaż są potwierdzeniem właściwej strategii dotyczącej zarówno doboru najemców, jak i charakteru galerii Malta.
-
W 2013 roku galeria Malta wypracowała obroty na poziomie podobnym do roku ubiegłego. Świadczy to o skutecznym wykorzystaniu wszystkich zasobów centrum w dobie wzrastającej konkurencji na poznańskim rynku centrów handlowych. Zawdzięczamy to dobrej komunikacji z najemcami i środowiskiem lokalnym oraz wnikliwej analizie rynku, a przede wszystkim potrzeb naszych klientów, dla których zmieniamy się na lepsze – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor galerii Malta.
W ciągu 2013 roku w galerii Malta zostało otwartych dziewięć nowych salonów należących do wiodących polskich i światowych marek. Do grona najemców w 2013 roku dołączyły m.in. Tommy Hilfigier, H&M Home, Smyk, Itaka, Reserved, Wojas, Solar, Jean Louis David, Sinsay, 4F, Kuchnia Express Marche – poszerzając tym samym ofertę handlową oraz gastronomiczną centrum. W zwiększaniu obrotu najemców pomogły także działania relokacyjne oraz konsekwentnie realizowana strategia marketingowa i PR.
Tagi: