Badura, polski producent i detalista obuwia, planuje otworzyć w tym roku ok. 12 nowych salonów. Od początku 2015 r. sieć sprzedaży powiększyła się już o 2 nowe salony, które zostały uruchomione w marcu w toruńskim Atrium Copernicus oraz w Tarasach Zamkowych w Lublinie. Jednocześnie Badura rozpoczyna proces remodelingu swoich salonów, który został zainaugurowany w lubelskich Tarasach Zamkowych.
Podczas ostatniego otwarcia w Tarasach Zamkowych w Lublinie, które miało miejsce 28 marca, firma zaprezentowała klientom swój nowy koncept aranżacji wnętrz, charakteryzujący się elegancją, nowoczesnością i subtelnymi kolorami. Jak informuje Rafał Nowak, dyrektor handlowy ds. rozwoju sieci Badura, remodelingi najstarszych salonów będą przeprowadzane sukcesywnie, począwszy od Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy, które zaplanowano w sierpniu br.
Obecnie Badura posiada w Polce 45 salonów własnych, w tym trzy outletowe. W tym roku potwierdzone zostały już otwarcia w centrum handlowym w Grudziądzu przy ul. Chełmińskiej 4 oraz w centrum handlowym w Suwałkach zlokalizowanym przy ul. J. Dwernickiego 15, a także w powstających właśnie obiektach w Jeleniej Górze oraz w Bydgoszczy. W trakcie negocjacji jest jeszcze 8 lokalizacji, co do których w tym momencie nie są znane jeszcze szczegóły.
Tagi: