W tym roku Centrum Handlowe Arkady Wrocławskie obchodzi okrągłe dziesiąte urodziny działalności. Z tej okazji przygotowano wiele niespodzianek i zmian. Na początek Arkady Wrocławskie zmieniają swoje logo oraz wprowadzają nowy slogan. „Pozytywnie. Codziennie” - to hasło przewodnie, które stanie się nieodłącznym elementem promującym wrocławskie Centrum.
Rok 2017 w Arkadach Wrocławskich to czas zmian, które przeprowadzane będą według skrupulatnie opracowanej strategii marketingowej. W pierwszej kolejności zmienione zostało logo oraz wprowadzono nowy slogan nawiązujące do pozytywnych emocji i wartości cenionych przez klientów.
Nowe logo Arkad Wrocławskich
Nowe logo Arkad Wrocławskich otwiera nową dekadę w historii Centrum. Logo przeszło ewolucję, a nie rewolucję, zostało unowocześnione i odświeżone. Dominujący pozostał kolor pomarańczowy, który kojarzy się z kreatywnością, szczęściem, lekkością i aktywnością. – Tworząc nowy znak Arkad Wrocławskich zależało nam, by związany był on z funkcjonalnym charakterem Centrum. Jest znakiem pozytywnych, codziennych doświadczeń wszystkich klientów – mówi Ewa Kalińska, właścicielka agencji reklamowej Brandera, w której powstało nowego logo.
Nowe hasło Arkad Wrocławskich
Wraz z odświeżonym logo Arkady Wrocławskie mogą pochwalić się również nowym sloganem będącym nieodłączną częścią identyfikacji wizualnej Centrum. „Pozytywnie. Codziennie” to hasło, które mówi zarówno o pozytywnych wartościach dostarczanych klientom, jak i sposobie korzystania z usług Centrum.
W tym roku Arkady Wrocławskie obchodzą swoje 10 urodziny. Uznaliśmy, że to doskonały moment na odświeżenie naszego brandingu. Mamy nadzieję, że zarówno nowe logo, jak i slogan „Pozytywnie. Codziennie” przypadną do gustu naszym klientom i będą elementem łatwo rozpoznawalnym, a zarazem wyróżniającym nasze Centrum spośród innych. Premierę zmienionego logo zaplanowaliśmy na marzec, cały rebranding w Centrum skończy się w kwietniu
– mówi Dorota Żmiejko, Manager ds. Marketingu, Arkady Wrocławskie SA.
Rozpoczęte w Arkadach Wrocławskich zmiany są wynikiem realizowania skrupulatnie opracowanej strategii marketingowej. – W tworzeniu strategii, którą poprzedziły badania marketingowe, braliśmy pod uwagę m.in.: potrzebę dostosowania się Arkad Wrocławskich do zmieniających się potrzeb i zachowań konsumentów oraz zmian na wrocławskim rynku centrów handlowych. W codziennych działaniach ma się to przede wszystkim przełożyć na odwiedzalność Centrum i budowanie lojalności klientów – mówi Michał Pawlik, Partner Zarządzający w agencji strategiczno-kreatywnej MOOQ, która odpowiada za stworzenie strategii marketingowej Arkad Wrocławskich.
Zmiany w identyfikacji wizualnej Arkad Wrocławskich to początek przemiany, która czeka Centrum. Jeszcze w tym roku przeprowadzona zostanie modernizacja wnętrz. Zmianie ulegnie również strona internetowa www.arkadywroclawskie.pl. Rok 10 urodzin jest dla Arkad Wrocławskich rokiem pozytywnych zmian.