Lokal w warszawskim centrum handlowym jest pierwszym sklepem utrzymanym w konwencji „new concept shop” z zupełnie nowym wystrojem wnętrza dostosowanym do potrzeb nowoczesnego handlu i wysokich standardów estetycznych.
- W związku z otwarciem nowego salonu przygotowaliśmy jak zwykle atrakcyjne promocje dla kupujących. Do każdego, nawet najdrobniejszego paragonu dokładamy produkt gratis (np. zabawkę dla kota), poza tym proponujemy konkretne promocje towarowe w ramach każdej z naszych marek – dodaje Janusz Jankiewicz.
Największym atutem firmy Aquael Zoo jest potężne i doskonale zorganizowane zaplecze produkcyjne. Firma Aquael istnieje od ponad 30 lat i zalicza się obecnie do ścisłej światowej czołówki producentów branży zoologicznej.
- Zaczynaliśmy od sprzętu akwarystycznego i stopniowo rozszerzaliśmy zasięg swego działania na kolejne obszary – przyznaje Janusz Jankiewicz. Obecnie w portfolio firmy znajdują się 4 doskonale znane i rozpoznawalne przez klientów marki: Aquael i Aquael Sztu (akwarystyka, oczko wodne, terrarium) oraz Comfy i Pet Inn (produkty dla psów, kotów, gryzoni i ptaków ozdobnych). Firma jest w posiadaniu 3 zakładów produkcyjnych o łącznej powierzchni ponad 30 tys. m kw. Ponad 80% produkcji trafia na rynki zagraniczne. Marka Aquael jest obecna w sklepach zoologicznych w ponad 100 krajach na sześciu kontynentach.
- Dzięki temu jesteśmy w stanie zaproponować lientom sieci Aquael Zoo wyroby sprawdzone przez użytkowników na całym świecie. Poza tym obok naszych towarów klienci znajdą bogatą ofertę zoologiczną wszystkich wiodących marek – mówi Janusz Jankiewicz.
Do 1 stycznia 2016 r. firma Aquael Zoo zamierza otworzyć nawet 12 kolejnych placówek.
- Naszą strategią jest dalszy rozwój oraz osiągnięcie i utrwalenie pozycji niekwestionowanego lidera wśród sieci sklepów zoologicznych w Polsce, zarówno pod względem ilości posiadanych placówek jak i jakości świadczonych w nich usług. Stawiamy na towary sprawdzonych marek gwarantujących satysfakcję klienta, których skuteczną sprzedaż zapewnia doświadczony i dobrze przeszkolony personel o stale rozwijanych kwalifikacjach sprzedażowych i merytorycznych – podsumowuje Janusz Jankiewicz, prezes zarządu Aquael Zoo.
Tagi: