„Jubilerski Apart ponownie umocnił moc swojej marki i pozostał
zdecydowanym liderem wśród produktów niespożywczych” - tak rozpoczęła artykuł
„Rzeczpospolita”, która już czwarty raz przyznała Apart tytuł
najmocniejszej marki w rankingu polskich marek.
Ten prestiżowy ranking, wyróżniający 12 kategorii, przygotowywany jest na podstawie skomplikowanych badań konsumenckich, przeprowadzonych przez firmy Nielsen i Akropolis Advisory. Mimo spowolnienia w całej branży handlowej, Apart i ten rok zalicza do udanych, a wyniki rankingu dobitnie świadczą, że wartość, prestiż i moc marki cały czas idą w górę.
Podobnie jak poprzednio, tegoroczne zwycięstwo umacnia wiodącą pozycję marki Apart we wszystkich wskaźnikach składających się na moc marki. Apart to marka ciesząca się największym prestiżem wśród polskich konsumentów. W generalnym rankingu Apart zajął bardzo wysokie pozycje – jeśli chodzi o prestiż i postrzeganą jakość w Polsce, ustąpił tylko marce Wedel.
Dużym wyróżnieniem jest wysoka 5. pozycja w ogólnym rankingu stopy referencji (to wskaźnik określający gotowość klientów marki do polecenia jej innym). W rankingu wszystkich polskich marek według wartości, Apart był jedyną marką jubilerską w pierwszej setce – podobnie jak w latach poprzednich, cały czas pnąc się w górę.
Tagi: