Anna Feledyk to firma – marzenie, które zrealizowała projektantka. Marzyła o prostej, klasycznej torbie, doskonale wykończonej i praktycznej. W MODO marka zabłyśnie w Pop up story, które stworzono w
strefie ART Fashion z myślą właśnie o młodych projektantach. Na ponad
400 m kw. będą mieli możliwość zaprezentowania swoich kolekcji.
Marzenia się spełniają. Dowodem na to jest projektantka Anna Feledyk,
która stworzyła firmę, by zrealizować pragnienia. A marzyła o prostej,
klasycznej torbie, perfekcyjnie wykończonej i zarazem praktycznej.
Pragnienie jednej torebki, wkrótce ewoluowało i powstał zamysł całej
kolekcji. Głównym celem było nadanie torebce takiego charakteru, aby jej
użytkowanie stało się przyjemnością. Cel osiągnięty został dzięki
prostej zasadzie: mniej znaczy więcej. Przemyślane projektowanie,
nienachalność fasonu czy dodatków z nawiązką oddają ich jakość. Anna
Feledyk bowiem to wyroby wykonane ręcznie z włoskich skór z mosiężnymi
okuciami pokrytymi 24-karatowym złotem, które wzbogacone są podszewkami z
Alcantary. Nad produkcją każdej torebki Pani Anna czuwa osobiście.
Rezultat jest olśniewający: wysublimowana, luksusowa i oryginalna
klasyka spełniająca marzenie o torebce prostej, praktycznej i po prostu
pięknej.
MODO
Domy Mody doceniają wartość pracy przy projektowaniu, wiedzą, ile
wysiłku trzeba włożyć, by wypracować swój własny styl i markę i jak
trudno połączyć to z sukcesem biznesowym. Młodym twórcom MODO proponuje
również wspólny marketing, udział w prestiżowych pokazach mody oraz
możliwość organizowania indywidualnych spotkań z klientami. Dzięki temu projektanci zweryfikują swoje pomysły z potrzebami rynku.
W Pop up story pojawi się również Jacob, finalista Projektu Runway, Pola
Rudnicki, Edyta Pietrzyk, Anna Cichosz, Aga Guz, Julia Pokrywka. Obok, w
strefie Art Fashion swoje butiki otworzą: Łukasz Jemioł, Natasha
Pavluchenko, Teresa Rosati, Lagerfeld oraz Joanna Kruczek. MODO Domy
Mody to unikalny, pierwszy tego typu w Polsce butikowy koncept modowego
centrum zakupowego. Powstaje w Warszawie, przy ul. Łopuszańskiej 22.
Nowy obiekt zajmie 28 tys. m kw, z czego 16 tys. m kw. to powierzchnia najmu.
W MODO Domy Mody znajdzie miejsce 350 butików, które dzięki unikalnemu
konceptowi sprzedażowemu, niebanalnej, nowoczesnej architekturze
oraz prestiżowemu otoczeniu będą miały niespotykane dotąd warunki
rozwoju.
90% powierzchni centrum przeznaczona jest na butiki modowe.
Tę przestrzeń podzielono na trzy strefy: Art Fashion – strefa designu,
Brand Fashion – moda marek i Pop Fashion – moda popularna. Każda z nich
zgromadzi unikalne portfolio marek, skierowanych do konkretnego segmentu
rynku. Strefy te mają stanowić jedną całość, przenikając się wzajemnie.
Tagi: