Biały Jeleń, jedna z marek Polleny Ostrzeszów, zdobywa popularność wśród klientów galerii oraz centrów handlowych. Na przestrzeni kolejnych 3-5 lat, planowane jest zbudowanie sieci kilkudziesięciu punktów handlowych, funkcjonujących pod logo Biały Jeleń.
Sklepy Biały Jeleń znajdują się obecnie w czterech lokalizacjach: w Blue City w Warszawie, gdańskiej galerii handlowej przy alei Grunwaldzkiej 141, łódzkiej galerii handlowej przy ulicy Drewnowskiej 58 i poznańskiej Malcie. Firma posiada również punkt franczyzowy w Galerii Echo w Kielcach, który powstał w listopadzie 2014 r. W ramach współpracy, którą Pollena Ostrzeszów podjęła z firmą doradczą Health Care Cosmetics, stanowiącą obecnie podmiot prawny do zbudowania firmowej sieci sprzedaży pod logo Biały Jeleń, w ciągu kolejnych 3-5 lat planowane jest stworzenie sieci liczącej kilkadziesiąt punktów handlowych. Będą to wyspy oraz sklepy znajdujące się wyłącznie w galeriach handlowych. Pollena Ostrzeszów po swojej stronie pozostawiła tzw. sprzedaż sieciową do sklepów Rossmann, hebe, hipermarketów oraz hurtowni kosmetycznych, lecz w ograniczonym wolumenie do maksymalnie kilkunastu produktów.
Aktualnie wszystkie punkty handlowe (z wyjątkiem franczyzy) są własnością firmy Health Care Cosmetics.
-
Tak dobrze zbudowany i profesjonalnie działający „fundament” projektowy w roku 2014, zdecydowaliśmy się zamienić w pełnowartościową sieć począwszy od tego roku. Teraz jesteśmy przekonani, że z sukcesem możemy kopiować rozwiązanie budując zarówno własne punkty (HCC) jak i sieć partnerską – mówi Przemysław Karwacki, wiceprezes zarządu Health Care Cosmetics.
Prawo do znaku towarowego „Biały Jeleń” jest nadawane potencjalnemu franczyzobiorcy na podstawie trójstronnej umowy pomiędzy Polleną Ostrzeszów - właścicielem marki, Health Care Cosmetics - podmiotem odpowiedzialnym za budowę sieci i partnerem franczyzowym.
-
Sieć franczyzową budujemy od stycznia br. Od tego czasu do dnia dzisiejszego mieliśmy już ok. 300 zapytań i prowadzimy 30 zaawansowanych rozmów z podmiotami z całej Polski – dodaje Przemysław Karwacki.
Nowe punkty sprzedaży powstaną w miejscach wybranych przez potencjalnych partnerów franczyzowych.
Tagi: