Alma wyróżniona w badaniu sieci detalicznych

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-10-04 | 15:01
Jak pokazują wyniki badania „Postrzeganie ofert sieci detalicznych 2013” zrealizowanego przez międzynarodową firmę consultingu strategicznego OC&C Strategy Consultants specjalizującą się w doradztwie dla branż: handlu detalicznego, FMCG i Private Equity, Alma zdobyła najwyższą pozycję wśród sieci sklepów spożywczych.
Badanie zostało przeprowadzone w 9 krajach na próbie 30.000 konsumentów. W Polsce zebrano ponad 18.000 opinii. Konsumenci ocenili 50 detalistów pod względem jakości produktów, szerokości asortymentu, dopasowania produktów, obsługi, wyglądu sklepu, cen, relacji oferowanej wartości do ceny oraz zaufania. Alma wygrała w 5 kategoriach.
W ubiegłym roku Alma także zdobyła pierwsze miejsce w rankingu polskich detalistów w kategorii jakość produktów, a także najwyższą pozycję wśród sklepów spożywczych w kategoriach: szerokość asortymentu, obsługa klientów, a także wystrój i klimat sklepu.
Jak pokazują wyniki badania Polacy wybierając Delikatesy Alma doceniają jakość, która jest priorytetem sieci. Także klimat panujący w sklepach i fachowa obsługa nie pozostaje bez znaczenia w budowaniu pozytywnej opinii o marce. Estetyczny design, dyskretne oświetlenie, spokojna muzyka to wszystko wpływa na klimat robienia zakupów. Alma od lat słynie także z szerokiej oferty - w chwili obecnej asortyment składa się z kilkudziesięciu tysięcy produktów, z czego ponad 3.000 sprowadzanych do delikatesów na wyłączność. W swojej ofercie Alma oferuje klientom całą gamę produktów podstawowych, ponadto w ubiegłym roku na półki Delikatesów Alma wprowadzone zostały produkty marki Food&Joy, które od razu podbiły serca klientów. Aktualnie linia Food&Joy obejmuje ponad 300 produktów z różnych kategorii i stale jest rozbudowywana.
Zarząd Delikatesów stawia na rozwój nieustannie poszerzając ofertę, a także otwierając nowe sklepy. W tym roku otwartych zostało 7 nowych obiektów, a do końca roku pod szyldem Delikatesów Alma funkcjonować będzie aż 45 sklepów.
- Polacy przestają już wierzyć, że w dyskontach jest najtaniej. Poszukują czegoś więcej, są ciekawi nowych smaków, eksperymentują w kuchni. Są coraz bardziej świadomymi konsumentami i jak widać, także dla nich jakość jest priorytetem. Doceniają najwyższe standardy, którymi się kierujemy co sprawia, że dokładamy jeszcze większych starań, aby jakość oferowanych przez Delikatesy Alma produktów i usług była jak najwyższa, a oferta jak najbardziej różnorodna - mówi Aleksandra Budzińska, PR manager Almy.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2013-12-07 do 2013-12-07

Zobacz także

Alma wyróżniona w badaniu sieci detalicznych

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.