ALDI zmienia wszystkie sklepy w Polsce

2018-01-31 | 10:38

Firma ALDI wprowadza nowy koncept wizualny o nazwie ANIKo. ANIKo ma pomóc Klientom w bardziej intuicyjnych zakupach. Motywem przewodnim formatu jest świeżość i prostota komunikacji, które wpisują się w szerszą strategię ALDI na polskim rynku.

Prace związane z wdrożeniem nowego formatu ruszyły w styczniu, jednak część sklepów została zmodernizowana już w 2017 roku. Pierwszymi lokalizacjami, w których można poznać koncept są Gliwice, Łódź, Warszawa i Wrocław. Do połowy lipca br., wszystkie sklepy sieci zostaną przebudowane. Koncept wizualny wdrażany w Polsce został zaprojektowany zgodnie z globalną strategią marki z uwzględnieniem stylu zakupowego polskiego konsumenta.

- Wraz ze zmianami oczekiwań klientów, zmienia się też nasza sieć. Przy zachowaniu wysokiej jakości oferowanych produktów i atrakcyjnych cen, nowy koncept wizualny gwarantuje maksymalny komfort zakupów. Oferujemy dziś klientom dyskont w nowym znaczeniu tego słowa, przesuwając akcent mocno w kierunku jakości, nowoczesności i dbałości o detale

– komentuje Oktawian Torchała, Dyrektor Generalny ALDI Sp. z o.o.

W centrum nowej koncepcji jest świeżość, zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu i jego ekspozycji. Przemyślana kolorystyka, zmiany w układzie asortymentu to elementy, na które klienci zwracają uwagę w pierwszej kolejności. Nowa koncepcja wizualna gwarantuje zachowanie szerokich alejek między regałami, do których sieć przyzwyczaiła swoich klientów. Format zakłada też poprawę nawigacji.

- Dzięki licznym udogodnieniom w formie oznaczeń kolorystycznych czy w postaci ikon, klient prowadzony jest kategoria po kategorii do interesujących go produktów

– komentuje Agnieszka Barańska, Kierownik Marketingu sieci ALDI w Polsce.

Kolejnym z założeń nowego konceptu wizualnego jest zagwarantowanie przyjaznej atmosfery zakupów. Nowa kolorystyka i motyw jasnego drewna, a także nowy system oświetlenia typu LED w połączeniu z większą ilością światła dziennego, skutkują nowoczesnym designem i odczuciem świeżości. - Wszystkie materiały wizualne stanowiące aranżację przestrzeni prezentują asortyment w apetycznej i realistycznej konwencji, a przestrzeń sklepu została wzbogacona o ciekawostki produktowe. W każdej lokalizacji zaprojektowano też dedykowany motyw regionalny w obszarze kasowym – dodaje Agnieszka Barańska.

Nowy format zakłada również rewitalizację terenów zielonych oraz parkingu. Zaplanowano dwa miejsca parkingowe przeznaczone dla rodzin z dziećmi. Dodatkowym udogodnieniem są koszyki zakupowe, a także mini-wózki zakupowe dla najmłodszych przewidziane na wyposażeniu wybranych sklepów, w zależności od lokalizacji.

Obok przebudów sklepów, sieć zapowiada też kolejne otwarcia, a także dalsze dostosowywanie swojej strategii do oczekiwań klientów. W zakresie asortymentu, w ubiegłym roku sieć niemal go podwoiła. Ponadto, ALDI wyróżnia się jedną z najbardziej bogatych ofert pieczywa oraz owoców i warzyw wśród dyskontów. Klienci mogą wybierać aż z 35 rodzajów pieczywa czy ponad 100 rodzajów owoców i warzyw każdego tygodnia. - Płynące od klientów i pracowników opinie o nowym koncepcie potwierdzają, że postawione cele zostały osiągnięte. Stajemy się miejscem codziennych zakupów kolejnych klientów - podsumowuje Oktawian Torchała.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: ALDI

ALDI zmienia wszystkie sklepy w Polsce

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.