W tym tygodniu dwa sklepy ALDI w Warszawie zostaną ponownie otwarte. Lokale przy ulicy Radzymińskiej na Targówku oraz przy Alei Krakowskiej we Włochach zostały przebudowane i zmodernizowane. Z tej okazji klienci skorzystali ze specjalnych promocji, degustacji flagowych produktów ALDI oraz innych atrakcji, w tym animacji dla dzieci.
Dwa sklepy niemieckiej sieci ALDI zyskały nowy wygląd – od środy 24 zaczął ponownie działać sklep przy Al. Krakowskiej a ALDI na Targówku otwarty został w piątek 26 stycznia. Wnętrza obu zaprojektowano w oparciu o ustandaryzowany koncept, który będzie obowiązywał we wszystkich krajach, w których rozwijana jest sieć marketów ALDI. Dzięki temu klient z Warszawy, tak samo odnajdzie się w ALDI w Niemczech czy Francji. Pomysłem na sklepy ALDI jest nowoczesność, prostota i dbałość o detale.
Dodatkowo, w ramach działań na zewnątrz sklepów, odświeżono miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz w pobliżu wejść utworzono 2 miejsca parkingowe dedykowane rodzinom z dziećmi.
- Sklepy stały się bardziej nowoczesne, jasne, przestronne i kolorowe. Przebudowa to tylko jeden z kroków związanych z udoskonalaniem naszej sieci. Dobre przyjęcie przez mieszkańców stolicy zachęciło nas do rozważenia kolejnych lokalizacji. Obecnie jesteśmy na etapie ich analizy pod kątem inwestycji. Wierzymy, że dalsza ekspansja marki ALDI w Warszawie jest dobrym kierunkiem
- komentuje Maria Rutkowska, Kierownik Ekspansji ALDI.
Do tej pory sieć otworzyła trzy sklepy w Warszawie. Ostatni powstał przy ulicy gen. Fieldorfa "Nila" 11.
- Klient z Warszawy jest niezwykle wymagający. Dzięki asortymentowi w dobrej cenie, niedużym kolejkom i miłej obsłudze, coraz więcej klientów przekonuje się do naszej marki. Uczynienie naszych sklepów bardziej przyjaznymi to kolejna odpowiedź na oczekiwania naszych klientów
– komentuje Kamil Babiarz, kierownik jednego z warszawskich sklepów ALDI.
W trakcie wydarzenia, klienci korzystali z promocji sięgających niemal 35%, wzięli udział w degustacji kawy, herbaty, słodyczy oraz pieczywa z dodatkami, a także otrzymali upominki firmowe. Dla dzieci przygotowano strefę z animacjami: malowaniem buziek oraz balonowym zoo.
Pomimo dynamicznych zmian, które dotyczą sieci dyskontów ALDI, wartości którymi kieruje się spółka, pozostają niezmienne od lat. Na pierwszym miejscu stawiane są jakość, produkt i cena. W najbliższych latach w planach spółki jest stałe poszerzanie asortymentu oraz nieustanna praca nad zapewnianiem klientom pozytywnych doświadczeń zakupowych.