Agnieszka Kaczorowska w sezonie wiosna/lato 2015 została twarzą marki Kari. Gwiazda wystąpiła w cyklu advertoriali w najpopularniejszych kobiecych magazynach. Współpraca z Agnieszką ma na celu zapoznanie z marką grupy docelowej, jaką są młode, śledzące trendy kobiety.
W tym sezonie w swoich działaniach komunikacyjnych Kari zwraca uwagę na różnorodność swojej oferty i modne nowości. Dzięki propozycjom marki każda klientka może skompletować garderobę pełną najmodniejszych modeli butów i torebek. Zaprezentowane w kampanii stylizacje Agnieszki pokazują jej różne wcielenia – od pełnej uroku i energii dziewczyny po zmysłową piękność w stylu glamour. W swojej komunikacji Kari podkreśla, że odpowiednio dobrane dodatki czynią cuda - potrafią w pełni odmienić charakter stylizacji.
Agnieszka Kaczorowska, tancerka i aktorka, Mistrzyni Świata w tańcach latynoamerykańskich, znana jest z występów w „Tańcu z Gwiazdami. Dancing With the Stars” w telewizji Polsat. Swój kobiecy styl prezentuje nie tylko na parkiecie, ale również w codziennych stylizacjach. Jej sposobem na modny look są akcesoria i dodatki – dzięki szerokiej ofercie Kari wygląda i czuje się szykownie w każdej sytuacji.
Kari to międzynarodowa sieć salonów obuwniczych, działająca na terenie Polski, Rosji oraz Europy Wschodniej. W Polsce Kari prowadzi 35 salonów działających w centrach i galeriach handlowych oraz sklep online. Spośród popularnych marek obuwniczych działających na polskim rynku Kari wyróżnia się zdecydowanie modowym zacięciem. Marka przywiązuje dużą wagę do sezonowych trendów, stąd też wśród propozycji, obok ponadczasowych klasyków, znaleźć można najmodniejsze modele na każdą porę roku – w wiosna/lato 2015 są to m.in. kobiece sandałki, pastelowe baleriny, sportowe tenisówki oraz modele w inspirowane stylem lat 70.
Tagi: