RedComm posiada bogate doświadczenie w pracy z branżą retail: począwszy od otwarcia Centrum Handlowego Arkadia w Warszawie (2004) przez obsługę centrów handlowych w zakresie strategii, kreacji i realizacji, po takie aspekty jak organizacja eventów, prowadzenie konkursów, loterii i programów konsumenckich oraz działania w social media
W dorobku firmy jest współpraca z ponad 30 obiektami w Polsce. Dodatkowa RedComm specjalizuje się w działaniach reklamowych na terenie Obwodu Kaliningradzkiego i Rosji. Firma jest w Polsce oficjalnym przedstawicielstwem handlowym rosyjskich mediów. Oferuje skuteczne rozwiązania marketingowe na tamtejszym rynku reklamy.
Agencja pracuje m.in. dla: Immochan, CBRE, Orange, Nestle, Olympus, Komputronik. Obsługiwała UEFA podczas Euro2012, Finału Europa League 2015. Agnecja obsługiwała FIVB podczas MŚ w Piłce siatkowej 2014, organizowała otwarcie Stadionu Legii, realizowała kampanię Mazury Cud Natury. Firma oferuje zintegrowaną komunikację marketingową. Dostarcza Klientom skutecznych rozwiązań związanych ze strategią i kreacją, socialmediami BTL, eventami i designem.
Agencja RedComm istnieje na rynku od 2004 roku. Na początku posiadała jedynie trzy osoby, które po latach kariery w międzynarodowych koncernach zdecydowały się wykorzystać talent i doświadczenie do skutecznego wspierania marek z perspektywy niezależnej agencji. W tej chwili RedComm to kilkunastoosobowy zespół pasjonatów i przyjaciół oraz kilkudziesięcioosobowa grupa stałych współpracowników.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!