Od 2000 roku specjalizują się w marketingu dla dużych powierzchni handlowych oraz w zintegrowanych działaniach marketingowych skierowanych do sił sprzedaży, dystrybutorów, przedstawicieli handlowych i innych podmiotów.
Doskonale znają potrzeby i specyfikę pracy swoich Klientów, dzięki czemu mogą zapewnić optymalny, satysfakcjonujący model współpracy. Z ich usług skorzystały m.in. centra handlowe Magnolia Park, Galeria Victoria, Galeria Sarni Stok, a także Mercedes, Volkswagen, Purmo, Oninen, HP, Dupont. Celem firmy jest zapewnienie obsługi marketingowej opartej na partnerstwie i wzajemnym zaufaniu. Wyręczają klienta wszędzie tam, gdzie to możliwe, przejmując na siebie ciężar wielu obowiązków. Przykładają dużą wagę do terminowości oraz rzetelności realizowanych prac, a każde zlecenie traktują sumiennie i odpowiedzialnie. Działają szybko, myślą innowacyjnie i dostosowują się do zmieniających się potrzeb rynku.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!