Agencja marketingowa Strategia 360 specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji, planowaniu i organizacji kampanii reklamowych oraz akcji eventowych. Łączy działania z zakresu ATL, BTL, PR, multimediów i Internetu.
Stworzony przez Agencję autorski program zarządzania marką, składa się z wypracowanych przez lata narzędzi, dzięki którym analiza, dalekowzroczne planowanie i profesjonalna realizacja strategii marketingowych stają się łatwiejsze, szybsze i efektywniejsze.
Agencja powstała w styczniu 1994 roku w Trójmieście. Jednym z pierwszych Klientów była Rafineria Gdańska (obecnie Grupa Lotos). W kolejnych latach została nawiązana współpraca z innymi znanymi markami, takimi jak: ERGO Hestia, Olvit, Aviko, King Oscar, Kompania Piwowarska, Bank Millennium, Fazer, Hines, Westland, Tiger GYM.
Agencja przeprowadziła szereg kampanii promocyjnych oraz eventów dla sektora publicznego, np. Urzędu Miasta Gdyni, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego czy Mennicy Polskiej. Posiada także bogate doświadczenie w zakresie wspierania działalności centrów handlowych, m.in. CH Manhattan w Gdańsku, Galerii Wisła w Płocku, Galerii Askana oraz NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim.
Obecnie Strategia 360 współpracuje z największą galerią wnętrz w północnej Polsce - City Meble, dla której przygotowała i przeprowadziła kampanię launchingową. Do zadań Agencji należało opracowanie strategii komunikacji, kreacja, planowanie i zakup mediów, produkcja materiałów promocyjnych oraz działania PR, m.in. organizacja eventów z okazji inauguracji działalności. Po otwarciu obiektu współpraca jest kontynuowana i Agencja odpowiada za komunikację Galerii.
Strategia 360 od początku istnienia pomaga swoim Klientom w budowaniu ich marek i tworzeniu optymalnych strategii komunikacji. Wieloletnie doświadczenie utwierdziło Agencję w przekonaniu, że podstawą skutecznych działań marketingowych i komunikacji jest wnikliwość, kompleksowość oraz nieustające szukanie inspiracji.
Dzięki tym założeniom Strategia 360 działa nieustannie ponad 20 lat, zdobywając nowe rynki, wspierając z powodzeniem działalność swoich stałych Klientów i zyskując zaufanie kolejnych.