Smolar to agencja marketingu zintegrowanego, która od 1999 r. stanowi wsparcie działów sprzedaży i marketingu. Swoim klientom oferuje takie mechanizmy promocyjne jak m.in. loterie, konkursy, sprzedaż premiowa, programy lojalnościowe i animacje sprzedaży.
Dzięki zdobytemu doświadczeniu, wiedzy i narzędziom, agencja Smolar prowadzi efektywne działania promocyjne zarówno na rynku konsumenckim (B2C) jak i biznesowym (B2B). Wspiera nie tylko sprzedaż produktu, ale również budowę wizerunku i świadomości marki. Agencja Smolar obsługuje dużych i wymagających klientów i, jak wynika z corocznych raportów branżowych, marketerzy wysoko oceniają jej usługi i zdecydowanie poleciliby ją swoim przyjaciołom. Na strukturę osobową agencji składa się obecnie 30 pracowników w centrali oraz 50 koordynatorów regionalnych w całym kraju.
O projekcie:
SHOPPING MALL MARKETING 2018 to 7. edycja corocznego, drukowanego projektu o tematyce marketingowej, przygotowanego przez Redakcję Magazynu GALERIE HANDLOWE i skierowanego do dyrektorów zarządzających oraz menadżerów marketingu 1000. najbardziej aktywnych marketingowo centrów handlowych i najemców sieciowych, a także właścicieli galerii oraz firm zarządzających!