Lupo Verde jest agencją marketingową, której flagowym produktem są wystawy tematyczne organizowane w centrach i parkach handlowych. Firma dołącza do grona uczestników projektu Shopping Mall Marketing 2020.
W swojej ofercie Lupo Verde posiada kilkanaście gotowych wystaw, a także tworzy wydarzenia - na indywidualne zamówienie - będące w stanie zapełnić harmonogram eventowy danego obiektu nawet na kilka lat. Zajmują się nimi od A do Z: planują, transportują, rozstawiają, organizują, zabezpieczają oraz koordynują całość prac. Ich nowatorskie podejście połączone z wieloletnim doświadczeniem sprawia, że każdą wystawę klienci oceniają jako “zachwycającą”, “niesamowitą” oraz “fascynującą”, a ponad 96% z nich potwierdza, że robią naprawdę dobre rzeczy. Dodatkowym potwierdzeniem jakości ich wystaw jest wysoka frekwencja, sięgająca tysięcy odwiedzających, którzy poza samym zwiedzaniem - chętnie dokonują zakupów, podnosząc tym samym zyski i rentowność całych obiektów handlowych. Ekspertem reprezentującym firmę w projekcie Shopping Mall Marketing będzie Jakub Gadżała - właściciel agencji.