-
Od kilku lat systematycznie unowocześniamy nasze salony i wprowadzamy zmiany, które mają ułatwić klientom nie tylko proces zakupu, ale także pokazywać trendy i inspirować w obszarze aranżacji wnętrz. Naturalną konsekwencją dokonanych dotychczas zmian będzie również odświeżenie wizerunku. Proces ten musi być rozłożony w czasie, ale klienci będą mogli dostrzec pierwsze efekty już w najbliższych miesiącach – wyjaśnia Marek Gonsior, dyrektor ds. marketingu w Agata S.A.
Proces rebrandingu był poprzedzony badaniami wśród obecnych i potencjalnych klientów. Ocenie poddana została percepcja obecnego wizerunku marki oraz samych salonów sprzedaży.
-
Okazało się, że Agata Meble ma bardzo dobry wizerunek wśród osób, które odwiedziły nasze salony. Chcemy ten potencjał przenieść także na markę. Odświeżona i nowoczesna identyfikacja wizualna z pewnością będzie dużą wartością w komunikowaniu o ofercie salonów – dodaje Marek Gonsior.
Tagi: