Adam Feliks Próchnik: Nawet 60 salonów w ciągu 5 lat

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2013-07-02 | 19:06
Próchnik przechodzi restrukturyzację i zmienia wizerunek marki. W ramach tych działań planuje się w najbliższym czasie zbudowanie sieci dystrybucji pod logo Adam Feliks Próchnik, opartej o salony firmowe w metrażu wynoszącym od 80 do 140 mkw., uzależnionym od indywidualnej oceny atrakcyjności oferowanej powierzchni. Nowy shop concept zawierający elementy meblowe i architektoniczne, nawiązujące do tradycji DMW i art dec, został już zaprezentowany w Blue City w Warszawie.
W ramach przyjętej strategii rozwoju sieci Próchnik, zakłada się otwarcie 40 do 60 salonów firmowych w ciągu najbliższych 4 do 5 lat. Równocześnie podjęte zostaną działania zmierzające do oferowania wyrobów pod marką Próchnik w sieci niezależnej, w tym franczyzowej.
Oferta produktowa Próchnik S.A. zostanie poszerzona o smart casual, który obecnie praktycznie nie jest oferowany. Choć osią każdej kolekcji pozostanie odzież formalna, oceniono, że konieczne jest zaoferowanie klientom wybranych produktów z gamy proponowanej przez konkurentów. W ramach strategii przyjmuje się, iż odzież na okazje mniej zobowiązujące stanowić będzie nie więcej niż 20% kolekcji.
Próchnik S.A. działając w niezwykle konkurencyjnym segmencie mody, jakim stała się w ciągu kilku ostatnich lat moda męska, systematycznie notował obniżające się przychody. Powodem takiego stanu rzeczy był nie tylko brak jasnej strategii, ale również aktywów umożliwiających jej realizację. Dlatego też podwaliną realnej restrukturyzacji spółki stała się emisja przegłosowana przez akcjonariuszy w listopadzie 2012, a faktycznie zrealizowana w lutym 2013 roku. Objęcie emisji akcji przez grupę inwestorów w dniu 12 lutego 2013 r. oraz przejęcie przez emitenta grupy Rage Age są częścią realizacji strategii, prowadzącej do rewitalizacji marki Próchnik. Dzięki temu spółka pozyskała nie tylko środki finansowe, ale również kadry i inne aktywa niezbędne do odbudowy tej niegdyś silnej marki.
Zobacz salony Próchnik w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Adam Feliks Próchnik: Nawet 60 salonów w ciągu 5 lat

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.