AD Loving Home z nową strategią rozwoju

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-06-05 | 09:08
AD Loving Home, dystrybutor mebli i dodatków wielu światowych marek, rozwija sieć zlokalizowanych poza centrami handlowymi samodzielnych salonów, które pełnią funkcję showroomów. Firma planuje również, w ramach nowej strategii, otwarcie pierwszych salonów za granicą. AD Loving Home rozwija też sieć sprzedaży – idąc za światowym trendem, firma stawia na omnichannel, czyli umożliwienie klientom zakupów zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i online.
AD Loving Home to marka z sektora wyposażenia wnętrz, która stawia na bardzo wysoką jakość produktów, design w stylu modern classic i inspirujące wnętrza. Wyróżnia ją szeroka oferta mebli i produktów tworzonych na zamówienie. W ramach nowo przyjętej strategii, właściciel marki otworzył w ciągu ostatnich dwóch miesięcy trzy nowe salony (11 kwietnia w Gdyni, 14 maja w Krakowie i 21 maja w Warszawie). AD Loving Home posiada obecnie osiem salonów w największych miastach Polski. Pięć z nich (w Gdyni, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi i Katowicach) to duże showroomy pokazowe, w których prezentowana jest szeroka oferta marki. W gdyńskim salonie klienci mogą także skorzystać z usług architektów wnętrz. Docelowo taka usługa dostępna będzie w pozostałych salonach, co jest elementem nowej strategii przyjętej i wdrażanej przez markę.
Krakowski salon nastawiony jest nie tylko na miejscowych klientów, ale też turystów – mieści się na Rynku Głównym i połączony jest z kawiarnią Loving Cafe. Pozostałe trzy salony (w Warszawie, Szczecinie i Poznaniu) w centrach handlowych pełnią rolę wizytówek marki. Na przełomie sierpnia i września otwarty zostanie showroom w Warszawie. AD Loving Home planuje otwarcie kolejnych showroomów za granicą i prowadzi już w tej sprawie wstępne rozmowy.
- Chcemy, aby nasze salony stanowiły inspirację dla klientów – pokazujemy im możliwe rozwiązania. Stawiamy na wysoką jakość produktów i obsługi, dlatego salony AD Loving Home projektują zawodowi dekoratorzy i styliści. W salonach stacjonarnych jesteśmy ograniczeni metrażem, żaden nie jest w stanie pomieścić tylu produktów co sklep online, który zawiera naszą pełną ofertę – mówi Jacek Cegłowski, prezes spółki AD Loving Home.
Firma postawiła na sprzedaż wielokanałową. Wszystkie produkty dostępne są w sklepie online, do którego dostęp zapewniony jest również w salonach stacjonarnych poprzez tablety i ekrany z klawiaturami. W ten sposób klient może zamówić produkty bezpośrednio w salonie, a zostaną one dostarczone do jego domu nawet tego samego dnia (Same Day Delivery). W drugiej połowie maja została uruchomiona czeska wersja językowa serwisu. W najbliższych miesiącach ruszą także angielska i niemiecka.
Ważnym elementem strategii wdrażanej obecnie przez AD Loving Home jest stałe rozszerzanie oferty i powiększanie portfolio o nowe marki. Elementami, na które stawia firma są przede wszystkim świetna jakość produktów, unikalne wzory i limitowane kolekcje. Obecnie w portfolio AD Loving Home znajdują się m.in. Almi Decor, Rosenthal, Kartell, Villeroy&Boch, Iittala, Koziol, Ralph Lauren, Andrew Martin, Designers Guild, York, Christian Lacroix. Firma jest również wyłącznym dystrybutorem marki Artwood w Polsce.  
- Stworzyliśmy markę AD Loving Home dla ludzi, którzy cenią piękno i kochają pięknie mieszkać. Niezależnie od tego czy klient woli klasyczne rozwiązania, czy nowoczesny design, poszukując inspiracji do stworzenia wymarzonego wnętrza, nie przejdzie obojętnie obok naszej oferty – dodaje Jacek Cegłowski.
AD Loving Home rozwija również bloga, na którym przedstawia porady i inspiracje wnętrzarskie. Treści o podobnej tematyce znaleźć można w kanałach społecznościowych marki, w których komunikowane są też aktualności z salonów i życia marki.
Spółka AD SA jest właścicielem marki AD Loving Home i dystrybutorem produktów wielu światowych marek takich jak: Almi Decor, Rosenthal, Kartell, Villeroy&Boch, Iittala, Koziol, Ralph Lauren, Andrew Martin, Designers Guild, York, Christian Lacroix i wielu innych. Promujemy najnowsze trendy w wystroju wnętrz i nieustannie poszerzamy naszą ofertę o nowoczesne inspiracje. Produkty są dostępne w sześciu salonach stacjonarnych oraz sklepie on-line.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-10-04 do 2015-10-04

AD Loving Home z nową strategią rozwoju

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.