Abra chce dotrzeć do 6 mln klientów

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-11-16 | 19:00
Abra SA zrealizowała roczny plan rozwoju sieci franczyzowej i otworzyła w 2012 roku 9 sklepów licencyjnych. Jeszcze w grudniu ruszy placówka w Łomży. Tempo rozwoju firma zawdzięcza m.in. multibiorcom, czyli partnerom, którzy zainwestowali w kolejne sklepy sieci.
- W 2012 roku otwieraliśmy niemal jeden sklep miesięcznie. W następnym roku chcemy kontynuować tempo rozwoju. Już dzisiaj domykamy umowy na kolejne placówki, które zostaną otwarte w pierwszym kwartale przyszłego roku. Mimo spowolnienia gospodarczego zainteresowanie naszym pomysłem na własny biznes jest spore. Aktualnie rozpatrujemy zgłoszenia kilkunastu kandydatów, którzy deklarują chęć przystąpienia do sieci w 2013 r. Osoby te aktywnie poszukują lokalizacji pod przyszłe sklepy – mówi Dorota Placzyńska, menedżer ds. rozwoju sieci.
Strategia rozwoju sieci sklepów meblowych Abra przynosi oczekiwane efekty. Placówki licencyjne generują stabilne przychody, co umożliwia partnerom rozwój w ramach sieci i inwestycję w kolejne sklepy. Aktualnie Abra posiada trzech multibiorców. Franczyzobiorcy ci otwierają drugi sklep średnio po ok. pół roku od momentu przystąpienia do sieci. Abra rocznie obsługuje 2 mln klientów. W przyszłości firma chce ten wynik potroić.
Pierwszy sklep franczyzowy Abry został otwarty w 2011 roku. Wcześniej firma skupiała się na rozwoju sieci własnej, w ramach której funkcjonują obecnie 84 sklepy, w tym 12 franczyzowych. Placówki franczyzowe powstają w miastach od 20 do 100 tys. mieszkańców.
– Na mapie Polski jest ok. 100 miast, które nas interesują. To ponad 6 mln potencjalnych nabywców. Jest to pokaźny rynek, na którym obecnie się koncentrujemy. Stawiamy na współpracę z licencjobiorcami ponieważ dobrze znają swój region i potrzeby klientów. Swoim zasięgiem chcemy objąć całą Polskę – mówi Dorota Placzyńska.
Zobacz sklepy Abra w centrach handlowych
Zobacz kolekcje marki Abra
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-09-08 do 2012-09-09

Zobacz także

Abra chce dotrzeć do 6 mln klientów

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.