Sieć Avans powiększa się do 250 elektromarketów własnych. Właściciel m.in. 80 elektromarketów pod marką Media Expert, podjął decyzję o rebrandingu wszystkich swoich sklepów na elektromarkety marki Avans.
Od kliku miesięcy spółka Domex sukcesywnie zmienia należące do niej sklepy działające pod logo Media Expert na elektromarkety marki Avans. Związane jest to ze strategiczną decyzją o położeniu nacisku na kluczową markę w portfolio tej spółki – markę Avans. Marka oraz sieć elektromarketów Avans należy do właścicieli spółki Domex od października 2012 roku. Wraz ze zgodą UOKiK na przejęcie sieci uzyskali oni pełne prawo do dysponowania logotypem Avans.
-
Jesteśmy obecnie jedynym właścicielem marki Avans – bardzo znanej na rynku marki Multimedia/RTV/AGD, co potwierdzają przeprowadzane przez nas badania. Avans plasuje się w nich naprawdę wysoko – w zależności od metodologii w pierwszej trójce, bądź pierwszej czwórce, marek tej branży rozpoznawanych przez Klientów. To bardzo duży potencjał, dlatego też naturalnym krokiem jest dla nas decyzja o intensywnym rozwijaniu tego właśnie brandu. W związku z tym każdy z naszych elektromarktów działających pod logo Media Expert zostanie docelowo zmieniony na elektromarket marki Avans – marki kluczowej dla naszej spółki – mówi Arkadiusz Tomala, prezes Domex Sp. z o.o. –
Najważniejsze z perspektywy naszych dotychczasowych klientów jest jednak to, że właścicielem elektromarketów jest ta sama spółka, dzięki czemu wszystkie zobowiązania wynikające ze sprzedaży towarów i usług są nadal aktualne i zachowują swoją ciągłość - dodaje.
Zobacz sklepy Avans w centrach handlowych
Tagi: