80 000 zł od coffeeheaven

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-11-15 | 17:30
Prowadzona przez coffeeheaven kampania CHAI caffé latte, której celem było zabranie funduszy na rzecz WWF Polska, zakończyła się sukcesem. Dzięki klientom kawiarni oraz wsparciu ambasadorki kampanii Martyny Wojciechowskiej, udało się zebrać 80 tys. zł. Kwota ta zostanie przeznaczona na ochronę środowiska naturalnego.
Kampania CHAI caffé latte rozpoczęła się 14 września i trwała do 13 listopada. Jej celem było wsparcie Fundacji WWF Polska, zajmującej się ochroną środowiska naturalnego. Zasady kampanii były bardzo proste. Aby ją wesprzeć, wystarczyło kupić dowolny z napojów CHAI - Tiger, Orca, Turtle lub Panda. Część dochodu ze sprzedaży tych kaw zostanie przekazana na wsparcie działań Fundacji WWF Polska.
Dzięki Klientom coffeeheaven, którzy chętnie brali udział w akcji kupując kawy CHAI, udało się zebrać 80 tys. zł.
- Wykorzystaliśmy dużą popularność kaw CHAI z pożytkiem dla środowiska naturalnego – przyznaje Dorota Szczerbicka, dyrektor marketingu CHI Polska SA. – Współpraca z WWF Polska wynika z naszej długofalowej polityki zaangażowania społecznego. Uważamy, że działanie na rzecz otoczenia społecznego i przyrodniczego powinno być standardem w każdej firmie. W naszym przypadku to codzienna praktyka. Jako  lider rynku, chcemy i w tym zakresie wyznaczać trendy dla całej branży - dodaje.
Oprócz zebrania pieniędzy na działania WWF, celem kampanii było także uświadomienie opinii publicznej, jakie znaczenia dla środowiska naturalnego ma dokonywanie przez klientów świadomego wyboru podczas zakupów.
- Ważne jest, aby nasze codziennie wybory nie były bezrefleksyjne. Podczas wizyty w sklepie warto się zastanowić, jaki wpływ na środowisko naturalne ma produkt, który chcemy kupić – mówi ambasadorka kampanii Martyna Wojciechowska. - Najlepiej, jeśli są to produkty posiadające certyfikaty poświadczające, że zostały wyprodukowane zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, w sposób nieszkodzący przyrodzie - podkreśla.
Takim certyfikatem jest na przykład Rainforest Alliance, przyznawany towarom, przy których produkcji przestrzegano surowych norm dotyczących gospodarki wodą i odpadami oraz wpływu na dziką przyrodę.
- Kawiarnie należące do CHI, czyli coffeeheaven oraz Costa by coffeeheaven, mają w swojej ofercie wyłącznie kawy posiadające certyfikat Rainforest Alliance. Kupując je mamy zatem gwarancję, że nie szkodzimy środowisku naturalnemu  – zaznacza Martyna Wojciechowska. – W ten łatwy i przyjemny sposób przyczyniamy się do ochrony środowiska, w tym także gatunków zwierząt, które stały się symbolami kampanii – tygrysa, orki, żółwia i pandy - mówi.
– Kampania CHAI caffé latte, dzięki której nasza fundacja otrzymała tak znaczne wsparcie, jest doskonałym przykładem współpracy pomiędzy sektorem pozarządowym a biznesem. Mam nadzieję, że więcej firm podąży szlakiem wytyczonym przez coffeeheaven - dodaje Magdalena Dul-Komosińska, dyrektor naczelny zarządu Fundacji WWF Polska.
Po zakończeniu kampanii kawy Tiger, Orca, Turtle są nadal dostępne w kawiarniach coffeeheaven oraz Costa by coffeeheaven. Firma planuje również kontynuowanie swoich działań związanych z zaangażowaniem w tematykę społeczną i ekologiczną.
Zobacz kawiarnie Costa by coffeeheaven w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2012-09-07 do 2012-09-07

Zobacz także

80 000 zł od coffeeheaven

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.